Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-01-07 12:08:42 följande:
    Skåne plus tur till Köpenhamn! 
    Vill du träffa mig?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 12:09:42 följande:
    Jag vill inte ta med mig familjen......Skrikandes
    Du måste inte  Vad vill du göra? Komma hit och grilla och dricka kalla vindrinkar och sedan skrämma ihjäl stan? 
  • Mariohn

WEI. min nya radhusgranne flyttar in idag. Hon ringde precis på och presenterade sig och ville låna min snö"skovel". Det fick hon. Hon verkar jättetrevlig även om hon är typ lika gammal som ni!

• Mariohn
    poirot skrev 2011-01-07 12:10:38 följande:
    Om jag vågar
    Jag är inte farlig! Jag är snel
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-07 12:14:32 följande:
    Nu är jag här!!

Vet ni vad....jag är inte alls i skick att vara social. Det finns anledning till det med. Vill träffas men träffar knappat folk ens som det är nu, dra mig undan alla. Träffar familjen typ nu bara.
    Du kanske känner annorlunda till våren/sommaren? Och gör du inte det tycker jag om dig ändå
  • Mariohn

Nu kom min granne igen Hon ville låna en kniv för att skära upp en flyttkaka. Hoppas att hon skär upp sina gäster. Det är mer spännande!

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 13:17:20 följande:
    Fick du nån kaka, eller var hon snål?
    Hon har inte kommit tillbaka med knivarna än. Jag fantiserar om hur hon styckar och filéar flyttgubbarna där inne. Han i keps såg smarrig ut. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-07 13:19:53 följande:
    Lite udda fantasi om jag ska vara ärlig....*tittar på*
    Det blir så när jag har tråkigt. Och jag tittar på "kvinnor som mördar" på nätterna när jag inte kan sova! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 13:20:49 följande:
    Ville du äta honom, eller "äta" hopnom?
    Jag vill marinera honom i vitlök och slänga honom på grillen. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 13:21:56 följande:
    Det börjar växa fram ett nytt hat i mig gentemot en användare. "2underbara" *fantiserar om ritualmord*
    Länk tack. 
Svar på tråden The return of the Lolilla