Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-01-12 11:12:12 följande:
    Visst gör en del folk det väldigt svårt för sig själva?
    Ja. M har opererat bort sin penis så att jag ska slippa oroa mig för tekniken! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-12 11:24:11 följande:
    Hahahaha, så ni är som ett lesbiskt par nu då?
    NEJ? Jag har långt hår och klänning. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-12 11:27:41 följande:
    Ja, du är fortfarande "bruden" i förhållandet, han är den somhar lite för mycket testo.
    Hahaha med risk att låta lite knäpp...Det bor två supertrevliga tjejer här som är ihop och har tre barn. Häromkvällen hämtades ena pojken av sin far och gallskrek hela vägen till bilen "Mamma mamma mamma jag vill inte åka till EN pappa nu". Då dog jag lite. EN pappa :´)
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-01-12 09:40:55 följande:
    Ville sover relativt bra på natten och har absolut inga problem att somna in och det tar aldrig mer en 30 minuter innan han sover djupt. Men jag inbillar att om han kan somna själv så sover han ännu bättre på natten.
    Det kanske är så när han lär sig att somna i lugn och ro men jag har svårt att tänka mig att ett barn som somnar av utmattning efter att ha skrikit förtvivlat känner så. Jag förstår att du inte pallade mer än 4 minuter. 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 12:25:33 följande:
    trefligt! .-) Bässe har inte lärt sig han kör sin egen grej, försöker köra in tungan och nafsa i läpparna. Han bits även och både piskar tuttarna och gnuggar ansiktet mot dom (dvs när han inte biter i hånkorna. Borde jag vara orolig för att han ska växa upp och bli en stor snuskgubbe? Borde jag starta en tråd med den frågeställningen?
    Personligen tycker jag både att du inte borde vara orolig och att du borde starta en tråd med den frågeställningen ändå!
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 12:46:03 följande:

Blir kanske en sedan när ohyran låter mig vara.

Kolla här, när ska folk lära sig att inte gå med i vackra seriösa causes? Det råder ju en tävling i att lura folk för att sedan gå in och ändra info och/eller namn på grupperna.  Ja jag har usel humor så jag fnissar lite.

www.facebook.com/event.php?eid=15401837464919...

HAHAHA hur fan hittar du allt? Och varför är det inte fler som reagerar?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-12 14:34:15 följande:
    Yoyoyo....jag har tråkigt. När ska mararn skriva en ny sexnovell? Jag vill knulla med nån den här gången
    Maran har cyklat 2 mil i räserfart och orkar knappt lyfta fingrarna. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-12 14:51:06 följande:
    Det är ok. Jag kan vänta till i morgon.

Du är så tålmodig och bra! Vad gör du idag? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-12 15:04:29 följande:
    Surfar runt mest och försöker i möjligastre mån slippa engagera mig i kunder......
    Men vad tusan? Har ni inte sålt butiken? Jag har missat något!
Svar på tråden The return of the Lolilla