Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-02-01 12:22:19 följande:
    den "berömdaste" var nog sanna brading men hon gick i parallelklassen.
    Jag vet inte om jag gillar eller ogillar henne. Är hon trevlig? Jag blev så avtänd av hela knarkskandalen. Alltså inte att hon knarkade utan att hon försökte måla upp sig själv som någon slags superhjälte för att hon slutade.
  • Mariohn

Min pappa ringde nyss. Han har skaffat en i-phone till V så att han ska kunna spela tittut. För helvete. 

• Mariohn
    Zimlis skrev 2011-02-01 12:27:23 följande:
    Precis.. men jag har läst på FL att man helt enkelt kan/bör/ska leva i celibat om man inte vill ha några barn.. De måste ju vara totalt lustbefriade som anser det
    Sura gravida som inte orkar knulla. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-01 12:28:00 följande:
    hon var väldigt trevlig jag har inte haft nagon kontakt med henne sen studenten. helt galen tjej! kul och ganska okompliserad. öppen och trevlig.
    Så skönt. Det var den uppfattningen som gjorde att jag gillade henne först. Så då litar jag på dig och utgår från att media har gjort sitt jobb i vanlig ordning
  • Mariohn

M kom hem igår, tittade på V som låg och sov i puffen och utbrast "älskling kan vi inte skaffa ett barn till". Nu har jag limmat igen hugget med lösnagellim. 

• Mariohn

För övrigt vill ja säga att jag tycker att det är riktigt sjukt fult och vansinnigt skabbigt med folk som har superlånga, tjocka, kantiga, påbyggda naglar med glitter på. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 12:35:23 följande:
    Jag trodde allt wt-folk hade så?
    Varför? Det är DYRT! Jag odlar mina egna naglar. De blir inte sådär läskigt vita eftersom jag kedjeröker. De blir lite gulaktiga och riktigt långa. Toppen rundar jag av så att de blir spetsiga men ändå runda. Vissa naglar snurrar sig lite längst ut men inte alla. De som är raka har jag ofta brutit någon gång på fyllan så de är inte alls lika långa som de andra. För att kompensera brukar jag trycka igenom något snyggt örhänge i de korta naglarna- 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 12:39:11 följande:
    *asg* Vad jag längtar tills vi ska ses alltså! *glad*
    Jag också! Fy fan vilket fylleslag vi ska ha. Vi kan vara här ute på parkeringen. Jag har uppfällbara strandstolar. Sitter man still går de inte sönder.  Du kan få den som har en mugghållare på sidan. Den kan man ställa en ölburk i. Skitcoolt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 13:08:29 följande:
    Haha...mmm...jag tr den med mugghållare. Det är bra för jag kommer ha jävligt kort kjol och inga trosor så det är bra om jag kan hålla ihop benen och inte ha muggen däremmellan.
    Ja då måste du ha en ordentlig stol. Man grimaserar så jävla illa när man har suttit utan trosor i sanden och sedan ska ragga på stan- 
Svar på tråden The return of the Lolilla