Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

god morgon jag har hela huset fullt av hantverkare!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-18 10:11:29 följande:
    Då är du jävligt nöjd då...du geile...
    du vill kalla mig kat gris igen...

nja jag tänder inte pa hantverkare jag gillar mer bond typen
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-18 10:19:42 följande:
    Fröken-söker-bonde-typen?
    *är i choktilstand och sitter och gungar fram och tillbaka*

jag är miss-förstad inte fröken bonjänta!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-18 10:35:25 följande:
    Nu ska jag på massage. Haj på er allesammans
    trevligt!
  • lokisse

elektrikern kom just och talade om att den förra elgrabben gjort nagot väldigt fel och vihar haft tur att inte hela huset brunnigt upp.

inge skoj. hatar el... vi hade nagon hysterisk elberra i skolan som visade oss hur farligt det är med el. sen dess är jag helt enkelt hyper nojig när det gäller el 

• lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-18 10:58:30 följande:
    Fråga: I vilken ålder slutar ungar med blöjor egentligen??
    olika.men man brukar säga att en 6 aring absolut inte ska behöva ha blöja als varken dag eller natt
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-18 10:57:21 följande:
    Jag åt en mango till frulle
    var glad att detinte var ett mongo
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-18 11:02:53 följande:

Jag fick f.ö spatsera genom gamla Wisby iförd kamouflagejacka och vuxenblöja.
    Rolig svensexa. Riktigt rolig. Verkligen.

träffade en gang ett gäng pojkar som sprang nakna runt en brun i wisby varje ar pa medeltidsveckan. dom bad mig passa deras kläder
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-18 11:38:55 följande:
    Om du färgar håret mörkbrunt kan vi låtsas att du är min nya "fling"
    du menar nya fjong
  • lokisse

känner mig som nagon sorts matmamma
    har gjort tva picknikkorgar med mackor kaffe frukt och en liten sötsak var till alla hantvärkare (för tillfället är det 6 st)

Svar på tråden The return of the Lolilla