Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-10-15 10:23:33 följande:
    Som en liten knähund i en chic väska, haha Fast det är mer St Bernard än chihuahua, men..
    med rosett pa huvet!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-15 10:23:33 följande:
    Som en liten knähund i en chic väska, haha Fast det är mer St Bernard än chihuahua, men..
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-15 10:28:46 följande:
    runt dicken.
    det är en annan rosset som sitter runt den...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 10:32:57 följande:
    Vad tråkigt. Med båda sakerna. I två dagar har det känts som om jag har träningsvärk i asset...,men jag har inte tränat. Förstår inte.
    och du var inte lite lös i magen i gar??
  • lokisse

*trallar och dansar en lite sväng*

">

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 10:54:04 följande:
    Bra låt:

">

" target="_blank">

en favorit för tillfället!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 11:14:46 följande:
    Mhm..samma lika här. Hade inte hört den förrän först häromdagen, blev lite förvånad över att de gjort en duett då gruppen släpper sin första gemensamma singel på flera år nu oxå.
    det är försoningen har varit ute ett tag nu helt underbar i klasik robby stil med text och inte bara lalala det älskar jag med robbys musik att texten är sa bra!
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-15 11:32:29 följande:

Knissen: Mhm...kurta stämde bra med vad jag tänkte på. Sen kan man tydligen ha olika pantalones då'rå. Pösiga salwars eller mer åtsittande churidars.

Tänkte faen passa på att inköpa en skräddarsydd ny kostym när man ändå är därnere.

ja för faan!!!
    den som later bli är själv skyldig...
    klasickt snitt?
    sy en tre delar det är coolare och om du är en san som kan ha det en snygg rock till i kamel
  • lokisse

">

oksa bra!
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-15 11:44:25 följande:
    Funtar på en frock coat, väst och braxor då'rå.
    jupp! och ett par skjortor för manschettknappar är aldrig fel om man enda är i farten

Svar på tråden The return of the Lolilla