Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-19 11:49:32 följande:
    Aldrig. Jag kan inte riskera att du lämnar mig igen.
    snart har du en kedja runt foten du vet fran sängen till spisen grejen...kryp lite mer och huka för att han inte ska lämna dig
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-19 11:51:02 följande:
    Ja, precis

Den har vi läst *grym*
    eller bambi...
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-19 13:58:12 följande:

Tvåa på våran Eras julklappslista
    med uphängnings anordning i fall man inte far upp hela vikten själv
  • lokisse
    M C skrev 2010-10-19 14:27:39 följande:
    Här kommer man och hälsar på och får direkt några snoppar i ögonen. Tack för det!
    ha ha tydlige vet folk hur du ska lockas in
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-19 14:25:44 följande:
    Jag tycker han ser väldigt ung ut. Undrar om min fine dagsifröken ser ut så där?
    tycker han ser väldigt femenin ut med midjan och höfterna...
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-19 14:32:38 följande:
    2timearound skrev 2010-10-19 14:25:44 följande:
    Jag tycker han ser väldigt ung ut. Undrar om min fine dagsifröken ser ut så där?

Bättre uppsluppen Dag Finn än dagisfröken med uppsnopp
    fördelen med dag är väll att han ligger i ett bad det kan aldrig vara fel.
  • lokisse
    M C skrev 2010-10-19 14:40:53 följande:
    *hmpf*
    Jag är en ordentlig fröken!
    när da?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-19 14:47:45 följande:
    *fnissar*

God självkännedom är fan en dygd.......Drömmer själv är jag det mellan 11.05 och 11.07. Smalt jävla fönster alltså. 
    noterar alla tider
    M C skrev 2010-10-19 14:45:46 följande:
    Mellan kl 14.10 och 15.13.
    sa man inte gör nagot mistag och rakar genera "damerna"
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-19 15:07:24 följande:
    Skulle inte tro det. Funkar inte på mig. Jag måste liksom vänta ut den.
    citron pa tungan hjälper
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-19 15:13:50 följande:
    Allt funkar nog bara man mentalt är övertygad om det. Citron på tungan har liksom inget med hick(reflexen) att göra, utan då handlar det liksom om din övertygelse att det ska fungera.

När jag var yngre körde jag stenhårt med en matsked socker som skulle sväljas. Fungerade perfekt ända till ngn påpekade ovan nämnda för mig. Efter det funkade det inte längre.
    jo det har den kroppen tror att man kräkts och avbryter oftast hickeriet. det funkar med allt surt
Svar på tråden The return of the Lolilla