Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-02-01 14:29:56 följande:
    och nu när du är 17,5 är det helt ute!
    Ja. Jag funderar på att bryta klacken på de jävlarna och lämna tillbaka dem. Men DET är riktigt WT så jag råkar no0g stuva undan dem på vinden istället.
  • Mariohn

Jag kan bli så sjukt förbannad på jazzan ibland alltså. När man liksom VET att hon är ledig och inte jobbar och då VÄLJER hon att spendera tid med sina barn/vänner osv eller syssla med olika saker. Istället för att sitta här. Riktigt dålig stil eller brist på stil! Hon kan få mina stövlar!

• Mariohn

Någon som är sugen?

http://www.ysb.se/spa/information/priser/

COOL FRIDAY

Inled tjejkvällen hos oss. Du och dina väninnor anländer vid 15.00 tiden, ni får varsin badrock, handduk och tofflor då ni har en stund för er själva. Mys, bada och basta i vår ljuvliga relaxavdelning. När klockan slagit 16.00 är det dags för makeup-kurs, vi visar hur ni lägger vardagsmakeup och får tips och råd. Under tiden blir ni serverade mousserande vin och frukt. Fortsätt kvällen med tvårätters middag i restaurangen, därefter är kvällen er. Max. 6 pers

895 kr/pers

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 14:35:08 följande:
    Hon är på jobbet nu....och tidigare idag var hon tvungen att sminka sig i 3 timmar eftersom hon slulle visa sig ute sen.
    Hahahahahahahaha fy fan vad elakt :´)
  • Mariohn
    "Rummen blickar mot alla väderstreck och inger ett naturligt lugn. Stäng dörren, lyssna en stund från insidan och du kommer troligtvis bara höra dina egna andetag. Öppna fönstret och sök efter den perfekta vågen som sköljer in mot din långsamma andning - två krafter skapar nu en unison ton av tvåsamhet för en sekund" 

Jahaja. Jag ber att få översätta direkt.

"Rummen ligger kors och tvärs. Framför allt efter ett par drinkar. Det inger stress eftersom du måste ursäkta att du gång på gång störtar in hos främmande människor. Man kan stänga dörren när man går ut. När man kommer tillbaka är handtaget svårgreppat. Öppna fönstret och känn röksugsabstinensen skölja över dig efter all skumpa du hittade i minibaren. Andas hysteriskt tills anfallet är över. När du kommer tillbaka efter kvällens festiviteter -- undvik all form av tvåsamhet. Tänk på att det inte är alla nätter du faktiskt kan sova utan att en unge väcker dig." 

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 14:52:28 följande:
    Thomas har blivit bestulen på sin plånbok, första dagen i London! HELVETES JÄVLAR
    Den där jävla Oliver Twist
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-02-01 20:14:42 följande:
    Skulle aldrig göra ngt sånt om jag hade sällskap i badet. :)
    Nej det hoppas jag inte. Vad fan är det för fel på folk? Hade M gjort så hade jag slagit badkaret i skallen på honom, bränt upp hans arsle och hivat ut honom genom fönstret. 
  • Mariohn

Nu får jag iof inte plats i samma badkar som M om det inte är ett jävligt stort badkar. 

Svar på tråden The return of the Lolilla