Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Fattar inte hur man skriver i grupphoran

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-03 11:01:42 följande:
    VARFÖR skulle vi sluta?! Vi har ju skrivit mer de sista dagarna än på länge?
    Nu finns det en GRUPPE! *väser* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-03 11:08:53 följande:
    VADDÅ för jävla grupp?!?!  Varför är inte jag inbjuden? Är ni helt dumma i huvudet? *apsur*
    2timearound skrev 2011-01-31 16:34:25 följande:
    Läs tillbaka ditt lata helvete

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-03 11:14:43 följande:
    VADDÅ för jävla grupp?!?!  Varför är inte jag inbjuden? Är ni helt dumma i huvudet? *apsur*
    Vilken tid det tog för dig att rota fram det där. Men kudos!
    jag har fotografiskt minne. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-03 12:15:13 följande:
    Jag vägrar tro att jag är ensam här för att ni huserar in nån jävla grupp?
    Jag huserar inte. Jag längtar tills det blir kväll. Då ska jag ugnsbaka torskrygg och fixa nån kronärtsklump med citronsmör. Mmmmmmmm.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-03 12:19:38 följande:
    sitter just och skriver receptet pa file wllington för lördagens klasiska par middag.
    tjejen som kommer har just en massa behandlingar mot canser bakom sig och jag vill att det ska bli en kalas kväll
    Så sjukt gott! Ska också styra upp något smarrigt till helgen. Vad snäll du är som gör god middag till din sjuka vän
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-03 18:45:21 följande:
    jag är en moraltant. jag tycker att det är vidrigt med folk som kissar i portar.
    är det för att jag är gammal och kärring?
    Ja. Du ska faktiskt inte bry dig om vart andra människor lättar på trycket! Gå runt och håll för näsan om du vill vara riktigt läskig. Eller INTE. Ta seden dit du kommer. Kommer du till ett trapphus där folk kissar så ställ dig bredvid och kissa du också. Annars får du fan ta att folk snackar!!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-03 18:52:52 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m57102952.html

här kan man lätt plocka nagra morl poäng
    Folk är så jäkla motbjudande ibland. Ser jag någon stå och pissa i min rabatt eller på min egendom blir de mer blöta än vad de räknat med. Jag börjar städa direkt.
Svar på tråden The return of the Lolilla