Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-02-01 20:17:18 följande:
    Du känns mer och mer labil. Skärp dig kvinna!
    Du måste nog lära dig vad som är på allvar och inte. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-01 20:17:41 följande:
    bade jag och min man passar i ett kar men det behövs inte sa mycke vatten
    Hahaha. Det påminner mig om när jag var gravid i v 41, låg i ett varmt bad, släppte ut vattnet och fann mig själv totalt strandad. Hal och jäklig. Det var bara att fylla på vatten igen. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-02-01 20:21:52 följande:
    Ja..och så finns det mer ork för sex i samband med badet.. :)
    *drar slutsatsen att freddan är snygg naken* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 20:23:52 följande:
    Dagens bästa ord.
    Alla ord jag säger är riktigt bra. De hamnar bara på olyckliga placeringar i förhållande till varandra ibland. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-01 20:24:04 följande:
    när jag  var gravid med storasyster fastnade jag i badet. jag sög likssom fast med ryggen mot botten och h fick lov att lösa vakumet med en tandborsten
    Hahahahaha :´) 
    2timearound skrev 2011-02-01 20:24:31 följande:
    Bild? 
     Nakenbild på fredde? NEJ. Jag vill inte att du ska sitta hemma i ungdamslyan och gnaga på listerna. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 20:28:09 följande:
    I fucking loooove you. Jazzan kan dra åt helvete. 
    Vart är Jazzan? Menar hon att det är ok att neka oss sin närvaro? Kan någon ge mig hennes adress? 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-02-01 20:48:06 följande:
    Maran - du kommer inte tycka om mina naglar då. De är fejkade
    Är de långa och fyrkantiga och helt kritvita under glittret?
  • Mariohn

Igår när jag satt här med er ringde det på dörren. Det var min nya granne som jag inte känner. Jag har bara presenterat mig och hälsat några gånger när jag gått ut med barnvagnen. Hon var jätteledsen och det hade hänt en hemsk sak och hon hade ingen att vända sig till så hon kom hit. Det tyckte jag att hon gjorde rätt i. Jag kramade och tröstade och hjälpte till med lite olika saker. Det kändes fint att kunna hjälpa någon!

Klockan 03.40 på morgonen bestämde sig min granne vägg i vägg för att sätta igång sitt solarium i sovrummet. Då gick snällheten över. Jag flög ut i hallen och letade efter vapen. Men alla vapen låg i diskmaskinen så jag slängde mig behärskat mot väggen och hamrade med knytnävarna och skrek "terroristfanskap"!!!! Nu undrar jag om jag kommer att bli anmäld. Nåväl. Tyst blev det.  

Svar på tråden The return of the Lolilla