Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-02-02 14:22:03 följande:
    Jag är på jobbet och håller på o sexchattar, så jag kan tyvärr inte kolla på tv nu....
    Suck.

"Åh tumme. Jag saknar dig i min nyrakade bunker" (fakta: Hon njuter av att slippa raka den och rafsar sig i klistubben utan att skämmas)

"Åh 2timis, jag tänker på ditt tighta lilla ass hela tiden!  (fakta: jag såg ett tight ass innan och glömde vad du hette så jag hittade på ett namn och nu måste du presentera dig som "lola" för mina kollegor i framtiden)

"Jag sitter på basebollträet nu älskling. Längtar tills du kommer hem" (Din snopp är blöt och kall)

"Mmmm berätta mer" (Varför sitter hon på ett sportredskap?
  • Mariohn

Jag känner mig inte älskad här idag. Jag tänker gå och träna. Om jag väger under 60 på fredag ska jag få dricka öl. Det gäller att prioritera det som är viktigt. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:29:58 följande:
    Jösses vad jag sållar information nu.
    Jag har cyklat 2 mil. Jag svettas i hårfästet. Håret är orangebrunt. Jag färgade det igår. Det blev inte den färgen det skulle bli men det är snyggt ändå. Jag svettas lite i knävecken också. Kram. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-02 16:01:45 följande:
    hallo vi vill ha det i historia form.
    ni anar inte vad som hände jag skulle ga en snabbis till ica när jag fick se en grabb som stod och onanerade mot en cykelsadel. självklart sag jag mig tvungen att göra nagot at detta betehende sa jag rusade skrikande mot mannen och det stackars valdförda trampfordonet. mannen slängde sig upp pa en medhavd cykel (förmodligen hans fru) och cyklade för livet. jag bad den stackars cykeln om ursäkt för vad jag tänkte göra och slängde mig upp pa den samma och tog upp förföljningen.
    vilt skrikande var jag glad över att jag färgat haret dagen innan i en trevlig signalorange sa att jag syntes bra i trafiken bilar och bussar vejade hej vilt om mig och jag fick fatt i den slutschasade mannen precis innan han ville försvinna ner i en tunelbaneupgang.
    därför är jag lite svettig i knävecken men mannen har fatt sitt rätmässiga straff och cykeln har fatt sin ära tillbaka
    Förlåt jag gör bort mig ibland
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-02 16:09:48 följande:
    jag försöker halla mig informerad om mer än bara blöjor.
    jag är trevlig och rolig
    jag kan fixa mat av en ärta och tva ägg
    jag kan upföra mig
    jag är inte för bra utsende (om man tar med mig pa en middag med andra finns det ingen anledning att bli sotis men jag ser till att det inte upstar nagon pinsam tystnad)
    jag haller markservisen hemma
    jag är inteligent
    jag har ett bra självförtroende
    jag kan lite av varje
    jag har mängder av ider
    jag lysnar och intreserar mig för min mans jobb och ser saker fran en annan sida än han gör

bland annat.
    sen tycker jag att det är kul.
    Hjärta
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-03 09:01:46 följande:
    Ja
    Jag hade en konversation med min bästa kompis minsting igår. Hon är 2 år och ska bli storasyster om två månader.

- Har du hjälpt mamma och pappa att komma på några fina namn?

- Va? Vad för namn?

- Ja du ska ju få en lillasyster eller en lillebror?

- Alltså nej det ska jag inte.

- Inte?

- Nej det är alltså en bebis som kommer.

Hjärta 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-03 09:13:51 följande:
    Naaaw h*n kan få hetta bässe!

Kan ni gå med i gruppen, jag har testat att göra en dold men den är så jävla dold att jag inte fattar hur man bjuder in folk.
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/gruppen-dar-...
    Det är en han så det blir bra Jag har ansökt! Släpp in mig då!!!!
Svar på tråden The return of the Lolilla