Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Ska vi inte prata om något intressant nu? Mig, eller sprit, eller så? 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 12:40:06 följande:
    Nu förstår jag fan ingenting....

Det behövs inte. Du är blond och har stora tuttar!
  • Mariohn

Vet ni vad min bästa kompis i hela världen sade till mig en gång? "Alla långa och snygga som jag har en liten fet skurkpolare som du". 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 12:41:45 följande:
    När åt du senast?
    Klockan 10! Hurså? Är du rädd att jag ätit ALL mat?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-04 12:43:26 följande:
    Jag ljög när jag sa att jag inte ska äta pizza ikväll. Jag har bestämt att jag ska äta pizza, dricka rödvin och kanske röka lite också ikväll. *bekänner*
    Bestäm vad jag ska göra också tack. 
  • Mariohn

Jag ska nog supa mig full på rödvin, leta upp freddans telefonnummer och ringa och sjunga "den lille spögelse". En fin låt som jag och Bella skrev på fyllan en gång och utförde inför en förvånad publik vid malmö kanal. Det handlar om den lille spögelsen som promenerte hjem han hade spiset for mye slem. 

Så att ni vet.  

• Mariohn
    Midka skrev 2011-02-04 12:45:34 följande:
    Ungefär som min bästa kompis i hela världen sa när vi var 8 år och fick frågan om vad vi skulle göra när vi blev stora. Hon sa snabbt att hon skulle bli känd och jag skulle passa upp på henne.

Därför sitter jag här och tjatar med er isf men henne...  
    HAHAHAHAHA fy vad elakt :´) 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:48:14 följande:
    *skrattar*

När allt känns irriterande är dina inlägg uppmuntrande. Du kan aldrig ha tråkigt
    JO jag kan ha jättejättetråkigt! Men inte när jag partajar. Då ska man ha skoj. Jag kommer att bli en sådandär tant som hänger på glorias när jag är 70. Då tror jag att jag är fast som en 65 åring och dansar porrigt samtidigt som jag försöker kleta av min blåa ögonskugga mot alla ynglingars skjortor. Deras flickvänner kan inte slå mig för jag är gammal. de vet det. Men inte jag. Några läppar har jag inte heller för de har skrynklats ihop så istället målar jag dit två streck i rött. Jag kan dricka hur många öl som helst utan att behöva gå och kisssa.  Inkontinensen har pågått i så många år att jag liksom vant mig vid det långsamma, konstanta porlandet. Ljuva ålderdom here I come!
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:52:45 följande:
    *ligger dubbel i skattattack*
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:53:09 följande:
    Känner mig bölig idag
    Omg du svänger värre än jag i humöret Kaffe
Svar på tråden The return of the Lolilla