Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

hh             ffffffffffffffffffffffffffffffffffffd   xxxxxxxxxxxfds                                   

• Mariohn
    Mariohn skrev 2011-02-03 19:15:15 följande:
    hh             ffffffffffffffffffffffffffffffffffffd   xxxxxxxxxxxfds                                   
    V krävde att få göra ett inlägg. *är lika störig som morsor som ge telefonen till sina ettåringar och säger "prata nu" när man bara ska fråga något snabbt* 
  • Mariohn

Om ni snabbt skymtar någon som sitter på toaletten. Vet ni då om de kissar eller bajsar? 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-03 22:50:01 följande:
    Hemma hos oss vet man. Dörren är stängd och låst om man bajsar.
    Ja. Men om du kommer hem till någon annan och bara råkar skymta innan dörren stängs. 
  • Mariohn

Hej era läskiga haggor. Jag tänker inte prata med er förrän ni frågar hur bantningen går-. 

• Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-04 10:57:48 följande:
    Hur mycket har du gått ner nu då?!Skrikandes

www.familjeliv.se/Forum-24-73/m57117093.html
    AHAHA Jag väger 59 Stl 27 i jeans!!!! Jag är så jävla tillfredställd. Jag kan använda alla gamla jeans från gymnasiet och jag har inte vägt under 60 kg på 9 år!
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-02-04 11:08:40 följande:
    Word!

*bugar, rättmätigt impad* 
    Haha word Känner mig som en tonåring igen och är röksugen. Det trodde jag att jag lämnat bakom mig

Hur mår alla i tråden? Har de berättat för dig? annars går det bra att bara berätta hur du mår personligen! 
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-02-04 11:14:25 följande:
    Nope, de har inte berättat ngt för mig.  Gråter 
    Man tror att allt ska lösa sig bara för att man går ner i vikt men så är det ikke! Så röksuget är tillbaka... Stackare!

Här är det bra... Lite dålig i magen så jag är hemma. Ska på fest ikväll! Yippieee!

Vad roligt. Hoppas att du inte bajsar på festen
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-04 11:17:37 följande:
    Jag har börjat feströka. 15 år sen jag rökte, men när man dricker drinkar är det lite nice
    Jag tänker aldrig sluta helt. Jag röker kanske en gång var tredje månad. En eller två cigaretter på en kväll om jag dricker drinkar. Tyvärr. Det är mitt ok  
Svar på tråden The return of the Lolilla