Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2011-02-04 12:54:36 följande:
    Min kärlek till dig vet inga som helst gränser, Maran lilla!
    Jag känner mig smickrad och kissnödig.- 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 12:55:59 följande:
    Maran: ngt för dig, i min senaste bild på fejjan..... Hahah
    Jag såg! Var rart. Fetma!!!
  • Mariohn

Varför döper man sitt barn till "Venera"? Varför inte bara "Klamydia" eller "Gonorréa" direkt?  Varför gå omvägar? 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 13:03:29 följande:
    Finis! Jag kan muntra upp dig med att berätta att jag snubblade i hallen, framför spegeln. Ettbröst flög ut ut bh:n... det var ingen vacker syn.
    Huvva Se till att du har en bättre BH så att du inte trampar på dem och snubblar igen
  • Mariohn

Jag kan verkligen se det framför mig i slowmotion. Med ett dovt skrik. Jazzan svassar runt i hallen och är allmänt tankspridd. Kameran zoomar in ena tutten och hajenmusik börjar spelas....långsamt långsamt faller tutten ur BH:n på en intet ont anande Jazza som trampar på den och långsamt faller framåt med skräckslagen blick "aaaaaaaaaaaOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAA". Hon krachar mot en blomkruka och landar platt på rygg efter en rejäl kullerbytta. En halvmeter längre bort ligger tutten utsträckt, nedmosad i ett tuggummi och med fotavtryck på ovansidan. 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 13:08:20 följande:
    I no longer loveya 
    MEN du har ju inte läst slutet

In kommer då jag liksom. I superhjältedräkt. Jag rusar fram, lösgör tutten från golvet, rullar ihop den snyggt, stoppar tillbaka den i BH-n och bjur på en piggelin. OK! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 13:12:54 följande:
    Men tuttarna har ju blivit jättefina
    JA annars hade jag ju skurit av dem, inte stoppat tillbaka förstår du väl Visa bild!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-04 13:15:09 följande:

Kommer på sms

blir spännande att se hur länge hon väntar, nu...

Tills jag dör. 
  • Mariohn

Jag är en dålig mor. V håller på att få ett gäng kindtänder och han har JÄTTEONT. Han gråter och bajsar och har feber och gräver i munnen. Inga bitisar hjälper, ipren hjälper inte särskilt mycket och han är otröstlig. Piggelinglass hjälper. Så jag ger honom det.  

Svar på tråden The return of the Lolilla