Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-09 15:23:15 följande:
    Aha...jag hade fått för mig att du var längre. Typ 170 eller så. Men visst är du blond, typ skitblond?
    om man bajsar blont bör man upsöka läkare
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:29:24 följande:
    I listan här till vänster över de hetaste debatterna finns följande tråd med:

någon från hamångefjärden eller bergby??? Den har inte ett enda svar och den har totalt 14 besök varad jag  står för 6 av dem.

Kan ngn förklara för mig vad som gör denna debatt så het?
    allt som händer i bergby är inne och hett som en katt pa plattak
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-09 16:34:38 följande:

Stallnätter

Kapitel 1

Regnet öste ner över gårdsplanen och åskan dundrade när Sven Justus styrde sina bestämda steg mot stallet. Leran skvätte ända upp på hans muskulösa rygg där han gick och i skenet av blixtarna såg han, om möjligt, ännu mer solbränd ut efter att ha arbetat hårt på åkern i det gassande solskenet hela dagen. Han hade liksom de uttorkade åkrarna längtat efter regn men nu var han trött och ville gå till sängs. Han tog ut sin irritation på den stora stalldörren när han slet upp den samtidigt som han lät ett manligt stön slippa över läpparna av kraftansträngningen.

”Jag har väntat på dig” viskade någon i mörkret. Han stelnade till där han stod i mörkret. Han kände genast igen rösten och en behaglig rysning letade sig uppför hans rygg samtidigt som han vände sig om.Tröttheten var som bortblåst och hade istället ersatts med en sorts eufori han för längesedan glömt att han kunde känna. Där stod hon plötsligt framför honom. Don blygdläppo. Det ryktades att hon var oskuld men Sven Justus visste bättre. Han hade sett hur Erasmus på andra sidan rapsfältet tittade på henne på torsdagsmarknaden och han hade lagt märke till att Semper Iden lät sin hand hänga kvar på hennes höft lite längre än nödvändigt när han höll upp dörren och visade henne in till gudstjänsten. Innan han hann tänka stod hon nära honom. En svag doft av lussekatt letade sig upp i hans näsborrar och han kunde inte tänka klart när hon förde hans hand till sitt bröst och viskade ”jag tänkte på dig när jag var på toaletten tidigare”. Han visste att det var långt från parkeringen till skithuset men tanken på hur hon haltat fram där och samlat kjolarna i famnen medan hon tänkte på honom och gnydde av njutning fick honom att vilja ha henne ännu mer.

Han slöt henne i sin famn, tog ett fast grepp om hennes nacke och lyfte henne mot stallväggen. Hon lindade sina långa ben runt hans midja och lät honom med fast hand föra hennes underkjol allt längre upp. Han fortsatte att utforska hennes kropp med nyfikna händer och varma läppar medan hon lutade sig bak och njöt. Han kunde känna hennes puls under den varma huden och han stönade rakt ut ”2timern 2timern, jag vill ha dig nu”…

Don blygdläppo stelnade till i hans armar. Hon hade trott att det var hon som var nummer ett på den berömda listan och nu växte en vrede inom henne som fick henne att skaka av ilska snarare än åtrå och lämna hennes kinder rosiga av skam och förnedring snarare än kåtrus… ”2timern” viskade hon i mörkret…

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:39:03 följande:
    Jag är både mållös och impotent på en och samma gång.
    men justus!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:42:09 följande:
    Nej, snarare för att hon de facto höll vad hon lovade och skrev en inledning på en novell. Den energin och handlingsförmågan skulle jag gärna ha bland mina anställda. :)
    en gang rakade timern lova att vi skulle fa komma hem till henne och käka... hon renoverar än i dag
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:45:26 följande:
    Det hedrar dig! Pålitliga fruntimmer ska man vara rädd om.
    *ser maran framför mig som ertt redigt fruntimmer med mamueluker och 14 kjolar och 18 barn hängande i dom
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-11-09 16:45:20 följande:
    Nu skall jag steka pannbiff till familjen, sen dra och träna. Är på sällsynt dåligt humör, idag och inte blev det bättre DICK!

Ha en bra kväll, alla
    du oksa sötkaka
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-09 17:21:09 följande:

Kapitel 2

Rosenrasande av förnedringen slet hon sig ur hans grepp och backade ifrån honom. Tårarna brände bakom hennes ögonlock och all möda hon lagt ner på att hålla kontroll över tarmen kändes onödig och bortkastad. Hon försökte finna ord för att beskriva vad hon kände men trycket från tarmen tog överhanden och orgasmen sköljde över henne där hon stod. Sven Justus förstod inte alls vad som hände och rusade fram för att ge henne första hjälpen. Han hade aldrig bevittnat en kvinnlig orgasm tidigare och alla år av fejk i kökssoffan hade gjort honom totalt övertygad om att hans uppfattning var den rätta. Förvånad föll han till marken när den nedbajsade ungmön knuffade honom från sin barm och stormade ut ur den gamla ladugården hysteriskt snyftandes. Hon visste inte när eller hur…men en sak visste hon. 2timern skulle få lida för detta.

Hon rusade planlöst omkring i mörkret medan regnet piskade hennes rödgråtna ansikte. Tusen tankar rusade genom hennes huvud när hon plötsligt rusade in i pigan som gett sig ut i ovädret för att se till hönsen. Med ett plask föll hon omkull i leran och började banka i marken. Hon vände upp ansiktet och fick i månljuset se ett vackert kvinnoansikte titta ned på henne.Just som hon skulle ta den hjälpande handen och resa sig upp slet vinden tag i klänningen på den hjälpande kvinna. Så fort hon såg kvasten visste hon! 2timern! Ingen i bygden kände igen hennes ansikte särskilt väl men det där raka könshåret gick inte att ta miste på. Det kände alla igen! Med ett avgrundsvrål kastade hon sig över sin ärkefiende och båda gled genom leran och in i en stor gödselstack. Det var Jazza. Ursinnig över att ha blivit väckt mitt i natten gav hon sig in i närkampen fast besluten att göra slarvsylta av de båda snorungarna som nu slogs om hennes älskare. Sven Justus bevittnade slagsmålet på avstånd och kramade sin lille soldat i byxorna. Då hördes plötsligt ett rop från granngården…

bodde jazz i stacken? eller var hon stacken? lite som skräphögen i fragglarna?
    *förvirrad som vanligt*

ingen kände hennes ansikte *ylar av skratt*
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-09 17:28:38 följande:
    *asg* Det är klart hon VAR stacken! *dööööööör*

Nu era likknullare sticker jag hem. Jag är jävligt tacksam över att ni finns.
    trevlig hemfärd!

*fasar över att jag kanske lyckats köpa tva tvilling vagnar till om jag har otur*
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-11-09 18:24:09 följande:
    Inläggen försvinner!!
    det händer mig med störigt värre
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla