Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-10 15:23:19 följande:
    Ska du ha fler? Eller...jag kanske ska fråga igen om ett år eller två?
    vet inte inget är beslutat i fragan ennu. nu blir ju lina tre manader den 16 sa jag har lite tid att fundera pa saken tycker jag!

nu sover dom bada tva tycker du jag ska väcka dom och släpa med dom pa toa? jag menar om jag gar pa toa utan dom kommer ju vardagsrumet att självtända (nej inte för att jag släpt mig) och jag kommer sta där med brallorna vid knäna och försöka förklara hur jag kunde lämna mina barn ensamna
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-10 15:29:47 följande:
    Jojo, att det är en häftig upplevelse förstår jag, det tyckte till och med jag. Men det jag inte förstår är hur det kan vara av intresse att läsa andra okända personers förlossningsberättelser.
    vill du se bilder pa mina moderkakor?

ja jag har bilder pa dom min man tyckte att det var relevant vet inte varför...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-10 15:28:50 följande:
    Huset kan rulla iväg, toaletten kan slitas loss och en ful gubbe kommer och kidnappar! Väck!
    ja satan i gatan det är bäst att jag klistrar fast dom pa kroppen annars lär det ga at skogen rakt av
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

varför vill ingen jävel se bilder pa min moderkaka?

det vore kanske en het trad även om den nog aldrig kommer komma upp i klasser som den om mammor i bergby.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-10 15:40:21 följande:
    Lägg upp en på din så lägger jag upp en på min och så kan vi skratta när 2timern lägger upp en bild på sin kaskadspya snart Eller bättre. Vi startar en moderkakstråd. Folk skulle haka på. Inget förvånar m ig här längre. 
    jaaaa en hur sag din moderkaka ut ?trad!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-10 15:42:19 följande:
    Ok, då finns det alltså ett terapeutiskt intresse för dessa berättelser. Då har jag fått en förklaring.
    och efter som det är en sa stor grej vill man ju även diskutera det med andra. det hände mig hur var det för dig grejen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-10 15:43:14 följande:
    Hahaha FY FAN vad jag såg ut när jag födde barn. Ett riktigt jävla monster. 
    jag med. jag brukar bli aldeles skraj och blädra förbi dom bilderna snabt som fan
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-10 15:43:43 följande:
    "Vems är snyggast"?

ha ha ha!
    hysteriskt bra ide!

jag maste nog ta itu med den där knipgympan om det ska varfa sa här roligt

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-10 15:47:00 följande:
    Haha det är ju fruktansvärt!!! 
    ja jag undrar varför vi har dom igentligen jag kan faktiskt inte se att jag nagon dag kommer att fa ett ryck och printa dom och klistra in i nagot album att visa för vänner och bekanta som kommer över pa en kaffe... skulle kanske vara dom som kommer oanmält da...

och jag tittar definitift inte pa bilderna jag tycker det är bara hämskt! jag kände mig stark och duktig och har inget gemensamt med dendär svetiga obehagliga rödflamiga nagot som är pa bilden.altsa tjejen som föde barnet var inte med i filmen ok?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

nu har jag trakigt alla barnen sover och trädagrsarbetarna har flytt regnet fast nu har det slutat regna och jag blev ensam vaken kvar som tomten.

Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla