Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-03-08 15:00:47 följande:
    Jag också. Och folk som tror att deras barn får göra vad fan de vill bara för att de är barn. Det är lite samma sak. 
    ja!!!
    men om du tycker sa sa kan du ju inte ha nagra egna barn (inte jag heller)
    fattar inte varför man maste försvara folk som beter sig illa bara för at man själv ocksa har barn...

förövrigt har mopsen ränskita och feber... vilket betyder att jag skulle vilja byta mot en som är mindre grinnig
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-08 15:20:34 följande:
    Nej men exakt! Vi gjorde oss av med vår bil  för att folk anser att deras barn är världens mittpunkt och ändå har jag ingen ambition att låta mitt barn vandalisera andras egebdom...hmmm. Min apa har snuva! Det är inte heller helt kul!
    (man blir sa töntigt maktlös när dom är sjuka)

du menar alta att min carl stina inte far klätra runt pa din speciallacerade lotus fy pa dig!!!
  • lokisse

en kompis gjorde sig av med sin tunga motorcykel eftersom folk lätt sina ungar sitta pa den när den stod parkerad. en dag välte den och en mamma försökte typ dra honnom in för rätta för att hennes barn vällt motorcykeln och kunnat gjöra sig illa

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-08 15:28:23 följande:
    Ja jag är en hemsk jävla människa. Som mamman till ungjäveln som repade hela lacken sa "ha inte en sån spännande bil då om ni nu är så rädda om den". Jävla slyna. 
    oj oj oj vad hon hade fatt springa...
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-08 16:51:08 följande:
    Jag är så satans jävla trött.
    har du inte sovigt gott?
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-08 16:53:57 följande:
    Tog en powernap nyss, en timme, eftersom jag var småtrött. Nu när jag vaknade blev kag helt infernaliskt trött.
    sov mer! du är kanske pa väg att bli förkyld eller nat
  • lokisse

god morgon slapschwansar!
    hur star det till??

• lokisse
    Hercule skrev 2010-03-09 10:06:31 följande:
    Detta måste vara en självbekräftelsetråd va? www.familjeliv.se/Forum-5-89/m51237611-16.htm...(sån där som fiskar efter "gudvadbranihardetochojsårättnigör-kommentarer")
    ja! det är sa syynd om oss som lever sa nyttigt för folk blir ju sa avundsjuka
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 11:40:48 följande:
    Olla!Jag fick nu hos MVC reda på att jag har GBS (Grupp B Streptokocker) och som fl:are sedan några år tillbaka så vet jag att det kan bebisen i värsta fall dö av. Eller som min Bm sa det är ingen fara, läs inget på nätet!!... Gissa vad jag gör? Jo jag Sitter och lsäer på nätet.
    det är säkert ingen fara.
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 11:55:27 följande:
    Jag tänker läsa på och trodligtvis tjata till mig antibiotika
    det later slugt!
Svar på tråden The return of the Lolilla