Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-10 09:46:05 följande:
    Hej på er.Fy farao vilken fin dag det är idag
    hallo stranger!!
    *glad att du är där*
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-10 09:24:44 följande:
    Skönt att ni sä'ger så, jag hoppas innerligt att jag slipper alla de där besvären man läser om på fl!
    det gjör du säkert dom aldra flesta brukar ma som sma prinssesor
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-10 09:58:00 följande:
    Är det fint väder i Tyskland också?Mår du fortfarande illa?
    Det är stralande sol och klarbla himmel. men mopsen är sjuk sa vi kommer nog bara njuta av vädret till och fran doktorn. fjärde dagen feber dax att kolla upp vad det kan tänkas vara för natt.
    mar illa gjör jag fortfarande och det ser ut som om jag tänker fortsäta med det...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 10:09:01 följande:
    Tack! Nope....då jag har haft värsta ångesten så ville jag inte bli firad alls. Nej, det känns faktiskt helt ok. Tack! Lör - sön var oerhört jobbiga. I lördags fick jag panikångest & hyperventilerade samtidigt som jag grät. Det bara flög på mig & jag hann inte parera det. I söndags grät jag igen då ångesten kröp i hela kroppen. Sen i måndags så var det konstigt nog ganska lugnt. Kollergorna hade fyllt kontoret med ballonger & girlanger samt satt upp stora bilder på mina favvoskådisar . Sen fick jag presenter av 3 av mina helt underbara kollegor...en av dem hade gjort en egen tavla till mig. På em bjöd jag på fika & då blev jag grattad av kollegor samt arb.giv gemensamt. Fick ett tokfint halsband, en blomma & ett presentkort på en hudvårdssalong. Det var en mycket trevlig, varm & rolig dag.
    later hur mysigt som helst ju!!!
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-10 10:12:32 följande:
    Stackars mops. Är det hög feber?
    inte i dag men hon har just vaknat med 38,4 igar kväll hade hon 39,7 och i förgar kväll 40. sa det gar ju att rätt hall
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-10 10:16:57 följande:
    Jo. Men tråkigt.
    framför allt är man inte sa kaxig när ens mops trots alvedon och ipren sup har 40° vid läggdax...
  • lokisse

jag behöver en analog klocka!
    blir galen när jag inte kan se hur lang tid jag har kvar. kan inte tänka i tal als utan maste se tartbitarna för att kunna säga hur mycke tid jag har pa mig tills det är dax att gjöra sig klar...

• lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-10 10:24:35 följande:
    Nej. Astrid hade ju influensa i vintras och nästan 42 graders feber Kunde inte göra någonting, det var fruktansvärt.Men det ordnar sig ska du se. Hur är hon annars då? Pigg?
    gnälligare än vanligt men uppe och rör pa sig i dag och i gar i förgar lag hon som en koala runt halsen pa mig. plockade faktiskt fram varan gammal bärsele och konkade runt pa henne. (foglossning till trotts)
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-03-10 10:27:04 följande:
    Blä, jag har sådan huvudvärk att jag mår illa Och jag kan inte åka hem för det finns saker som måste göras idag.
    men dumma finns det ingen annan som kan gjöra dom??
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-10 10:28:25 följande:
    Hur känns foglossning?
    har du nag gang överdent typ banden i knät?? lite sa fast i blygdbenet och höfterna... känslan är som om nsgon försöker dra isär dig. det suger med andra ord!

nu mot doktorn (scherwodskogen)
Svar på tråden The return of the Lolilla