Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-10 13:28:36 följande:
    Förresten, fick du aldrig mitt mms kissen?
    nej det maste ha fasnat i tullen!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-10 13:33:09 följande:
    HAhahaaa!Ja, ni har ju passerat fientligt luftrum på vägen!
    har du träffat tyska gräns polisen nan gang ...
    jag och ett gäng polers var i prag när jag var 18 och akte buss dit över tyska gränsen när bundesgränschutz stormar in med hundar och maskingevär och beordar alla att lämna bussen omedelbart pa tyska 8som jag inte förstod ett jota av pa den tiden) det är inte alls langt i fran att man blir lite ledsen i ögat och kissig i brallan fast man är tuff 18 aring da.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-10 13:34:57 följande:
    Mentalt kalhygge.Det kom som nytt epitet på den fenomenalt obegåvade trådens ts om att mörda abortörer.Jag tycker det var passande och tänker samtidigt lägga det till min reserv av bra formuleringar.
    att mörda mördande är jobbigt. (även om jag inte anser att abort är mord nagonsrtans jag haller med tygtiger) vem mördar sen dom mördarna som mördade mördarna??
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-10 13:38:05 följande:
    Ok ge mig era finaste pojknamn!
    det finns tyvär inga fina pojknamn.
    men jag gillar hanno i allafall lite och om minimopsen blir en han blir det nog en tammo...annars gillar jag oskar och rasmus
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-10 13:42:23 följande:
    *fniss*Nej, men jag lovar att min 25åriga bakdel blev skräckslagen över att turkarna patrullerade stranden (vi låg och solade på) med K-pistar.
    och jag är enda upvuxen pa en marinbas och van vid vapen. för dom som varit med om nagot traumatiskt maste det vara riktigt hämskt med sant
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-10 13:48:44 följande:
    Coolt!Jag blev skitskraj. Det var väldigt mycket PKK då, dessutom var maffian bofast i Side då. Bla kontrollerade de mitt hotell.Min kompis hade en arbetskamrat som åkte dit lite senare, hennes dotter blev skjuten på en restaurang där. Av just maffian. Hamnade i skottlinjen.Jag gillar inte vapen.
    jag gillar inte heller vapen. men jag är inte rädd för vapen (bara för deras inehavare.)
    har i min ungdoms dagar gatti mellan vid ett pistolhot och plockat av killen pistolen.. mycke man gjör när man är ung och dum...och tror att man är odödlig. gick bra men hallo man gar inte och ställer sig framför nagon som blir siktad pa med pistol. även om man ser att killen inte kommer att trycka av..
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-10 13:53:58 följande:
    Fan, jag orkar inte läsa ikapp. Jag försökte men dett går inte. Ni tjatar och tjatar och tjarar.... Ett jävla tjat helt enkelt.
    klart du kan du fixar det! heja heja heja!!!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-10 13:56:35 följande:
    Lokisse, det var ine meningen att kopiera ditt liv när det gäller graviditet, hade varit glad om jag låtit bli!!!Men jag har lovat att inte gnälla mer idag....
    det är alltid skönt att veta att man ionte är den enda med multipla färdigheter!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-10 13:59:07 följande:
    Jävla optimist!!
    optimister är sma glade segeljollar som jag tycker mycke om!
    jag vill ha en optimist att segla runt i pa somrarna!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-10 14:08:26 följande:
    Jag är förstor för optimist. Hade en när jag var mindre.
    da seglade man tva i en optimist.
    jag vill ha en egen!
    jag tycker dom är kalas.
    men jag far väll satsa pa en triss i sa fall...
Svar på tråden The return of the Lolilla