Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-10 11:33:59 följande:
    Tränar hårt? Jag tror dig inte.....Nej, saken är att jag svettas extremt lite, själv... så bara för att jag är lite varm, efter min halvmilspromenad i motvind plus hetsmata vrålhungrig bebis, plus varm dusch, så tycker jag att jag svettas-- vilket Mfern brukar reta mig för.. Men, jag har iaf alltid fått höra att jag svettas så lite pga att jag har dålig kondis. Dvs ju bättre kondis, desto bättre transporterar kroppen ut, liksom... Men vi tror dem inte!
    satan vilket flas jag maste ha da när jag är pa smällen transpirerar jag sa det skulle funka att bevatna en öken med...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 12:38:25 följande:
    Hur skulle det vara möjligt? Förklara tack!!
    storken!!!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-10 12:48:40 följande:
    Fräscht!
    men bra för klima katastrofen väll?
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 12:58:01 följande:
    Eh, va?!?! Kan en graviditet göra så att svettningar kvarstår efter grav?Ytterligare en anledning till att inte krysta ut en unge
    japp! man kan fa ganska manga kvarstende men som ingen vill prata om...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:02:39 följande:
    Vilka mer? Berätta om ni vill. Seriöst så har jag funderat på hur pass "normalt" underlivet blir igen & hur snabbt.
    det brukar inte vara nagot problem... därimot är väll fragan hur tätt de haller...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:05:29 följande:
    Tänker även på brösten. Nä, jag vill veta: hur snabbt återgår kroppen till någorlunda samma läge? Klart jag fattar att vissa saker kommer vara förändrade men ändå. Berätta!
    dom som hävdar att det inte spelar nagon roll om man ammar eller ej har nog aldrig varit med om en riktig mjölk tillskutning. jag gick fran dd till k över natt klart som fan att det tänjde huden. sedan normalaiserades dom förutom bristningarna och att mina boobs nu är nagot höjdräddare och lite mer avspända än innan är det ganska normalt.
    höfterna flyttar aldrig mer in i ett par 501 kan jag ju säga jag gissar att denna bebis har mer plats i sin lilla etta än mopsen hade och jag har ingen aning om hur det ser ut när minimopsen lämnar lyan da kan man kanske hyra ut den som balsal eller i allafal som tva...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:06:35 följande:
    Men är det främst om man spricker mycket som det problemet uppstår eller det är en allmän "effekt" efter en grav?
    tror att dom flesta spricker till vis del i alla fall men det sys i hop och det märker man inte mycke av efter ett par manader
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:06:35 följande:
    Men är det främst om man spricker mycket som det problemet uppstår eller det är en allmän "effekt" efter en grav?
    du haller inte tätt även om du snittar i dom aldra flästa fall det har med graviditeten att gjöra inte födseln
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:18:00 följande:
    Ok....nu ska jag säga något som ni inte vet, men då jag känner en oro i kroppen måste jag säga något. Det händer att jag drabbas av föraningar. Kan aldrig säga om vad eller vem. Då jag idag känner en stark oro i kroppen vill jag bara be er om en sak...oavsett vad ni ska göra idag...ta det lugnt. Snälla. Just denna delen av mig brukar jag inte flasha. Nu väljer jag att kort bara nämna det här för er, resten får tas i ett helt annat forum. Krävs förklaringar & fullt ut kommer jag inte kunna förklara för er. Bara snälla...ta det lugnt idag.
    lugn som en filbunke!
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-10 13:25:09 följande:
    Det mest dramatiska jag ska göra idag är att skita
    det kan därimot vara jävligt dramatiskt!
Svar på tråden The return of the Lolilla