Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-30 15:55:34 följande:
    Jag vet! Jag fnissade åt den äckliga kiss-tråden idag. Jag blir iof mer road än arg, jag tycker att de är så jävla patetiska, äckel-pellarna.
    Jag blir både road, äcklad samtidigt som jag förfasas över att det är vuxna människor som sitter och skriver sånt, även om man begriper att det är långt mellan tanke och handling.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-30 16:12:33 följande:
    nä det är det nog inte.i vecka sex vet man ju typ inte att man är gravid utan tror att man har fatt nagon skum maginfektion..(i alla fall jag)
    Jag kände i fogarna att jag var gravid på måndagen. Vi sexade veckan innan, hade ägglossningen på torsdagen.... Enligt RuL blev jag gravid på måndagen. Blä, det var inte roligt faktiskt.

Men jag förstår precis vad ni menar. Även om jag visste extremt tidigt så hinner man inte trots ursäkten att man är gravid att gå upp 15 kg till vecka 6.... 

Ser att ni får lite mer info än ni behöver eller för den skull vill ha, ni får helt enkelt leva med det!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-30 18:59:00 följande:
    Jag handlar ju inte på ÖB eller ullared
    Det är halva priset på Brioleksakerna på ÖB. Heinz ketchup är billig med...
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-03-30 18:32:51 följande:
    Undrar varför han är singel....?
    Det är ju inte första gången han skriver upp åt väggarna....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-30 18:55:56 följande:
    Fi faan era jävla klass3-människor!  
    Var fick du luft ifrån?
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-03-30 19:16:18 följande:
    Du vet, brackor som tror att en Braun eltandborste är bättre om den köpts på Åhlens än om den köpts på Gekås ... 
    Personligen tycker jag inte om att ge bort mina pengar, men det är jag det.
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-03-30 19:33:31 följande:
    Äh, han har säkert kuk så det räcker åt er alla tre
    Jag vill understryka att jag INTE vill ha hans kuk. Så det är klart!
  • Ord blind

De enda två jag inte hade anmält för våldtäkt för att stoppa in den är min man och Paul.

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-30 19:41:21 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51473749.htmlSka bli kul att se om Peter nappar..
    Du är inte riktigt riktig.... :-P
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-03-30 19:49:53 följande:
    Anka?
    lustigkurre!!
Svar på tråden The return of the Lolilla