Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

God morgon!

Nej jag fick inte knulla. Drömde om att jag knullade dock, med ett ex. Det var inte bra sex, inte undra på att jag inte kom.

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-31 09:06:06 följande:
    Bajskorv. *rättar*Ja, gör så du. Har hört rykten om folk som faktiskt inte svettas som grisar på nätterna. Sån tur har inte jag.
    Du har säkert redan prövat men jag *tipsar* ändå.  Sov med bara påslakan, utan täcke. Då slipper man värme men kommer även undan från drag tycker jag.

Har problem med det ibland, det går i vågor. Nu när jag är gravid är det ett helvete. Varm ena stunden så man vaknar i en pöl och fryser nästa...
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-31 09:24:48 följande:
    Nej, då blir jag kall om ryggen och då blir det ryggskott. Har testat. Sover med benen i fria luften nuförtiden, det verkar funka bra.
    Oj då! Vad skönt att du har hittat något som funkar!

Nu är det dags för plugget. Astrött....

Ha det!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-31 12:08:28 följande:
    Tidigare har jag tyckt att Farsan verkat vara en kul typ. But no more.
    Han har aldrig varit en kul typ.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-31 15:04:46 följande:
    Men jag hade otur när jag tänkte.
    Det är uppenbart!

Har precis smällt i mig en hel ask med Remi mint kakor.... Tur man är gravid! Upptäckte att jag har fått bristningar på magen idag. *tycker synd om mig själv* 
  • Ord blind

Sluta länka så man kommer bort från tråden!! {#lang_emotions_yell} Jag orkar inte högerklicka och scrolla ner till "öppna i nytt fönster"!

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-31 15:12:20 följande:
    Död är han iallafall inte, han var online nyss precis
    En skithög helt enkelt!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-31 15:15:47 följande:
    Du behöver inte klicka på länken. Den är för "mattegenier".
    Jag hade MVG i matte så jag behöver inte den. {#lang_emotions_yell}
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-31 15:18:12 följande:
    ha har kanske häcken full...
    Du har så taskig humor du.....
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-31 15:16:39 följande:
    jag och mopsen har ätigt pankakor med holunderbärsmarmelad...
    Vad är det för bär?
Svar på tråden The return of the Lolilla