Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-07 11:00:39 följande:
    Vaddå två? Har han två ballar? vad är han för freak? Har du två vaginas också?
    Harkel!! Det heter vaginor i pluralis på svenska....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:02:58 följande:
    Hon tycker uppenbarligen att du är ett modeorakel (trots att du har fel, för i min garderob hänger en rosa Lloyd ) så nu vill hon veta vad hon ska ha istället. *tittar intresserat efter svaret*
    Kommer i från tjäften som använder CG....  Kommentar överflödig.
    Okej att ni i Stockholm kan vara lite efter, men jag visste inte att ni var så långt efter! I Gbg har ingen människa med lite anseende gått i en HL sedan jag gick ut lågstadiet.... Och på min skola kryllade det av dessa tält och det lokala modet att springa om kring med en stor citronskiva tryckt över hela ryggen. Snyggt, eller inte....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:06:21 följande:
    *skrattar* Har du inte märkt att jag älskar svengelska? Det ska uttalas "vadjajnas"  i min text, tackar så mycket!
    Jo,tack. Typiskt stockholmare.... Försöker låtsas vara världsvana och beresta.... Inte så vana vid långväga besök som göteborgarna är....
  • Ord blind

TACK ni söta!! Min förra graviditet skrattade jag inte alls i princip och det tog tre månader efter förlossningen innan jag skrattade igen. Sitter här och skrattar högt så tårar och snor sprutar. ...

• Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 11:06:04 följande:
    vem fan vill ha nära till danmark?
    Det är frågan.....
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 11:17:25 följande:
    Håller med.Vi hade en fin polackmarknad vid jobbet innan. Hossor för 5 kr paret!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:14:44 följande:
    Det var inte jag som var pinsam och delade med mig av min makes freakish dick. Långväga besök? Är det från det berömda Danmark då?
    Nej, det är inte långväga besök, även om det kanske räknas som det i Stockholm....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:19:04 följande:
    Hörni! Missa inte det roliga som Jazzan delade om Ord blind på fb igår!
    Vad sa Jazza där då?
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:21:39 följande:
    Jasså, jaha. Jag trodde ni inavlade mongon i södraste delarna tyckte allt som var utomsocknes var långväga............
    Jag bor inte i de södraste delarna, men sverigekartan kanske inte sträcker sig utanför stor-stockholm för en stockholmare så denne vet var Göteborg befinner sig på kartan?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 11:23:29 följande:
    ja men danmark är inte kontinenten...danmark är ett litet platt land som skulle spolas bort tillsammans med holland som aldra första länder om isen smälte. dom har konstiga matvanor äter ost som man klart kan lukta att den gat langt över bäst före och korv som är färgad med nitrat.danmark är landet som gud glömde
    Vad händer då med övriga delarna av Nederländerna om landskapen södra och norra Holland försvinner?
Svar på tråden The return of the Lolilla