Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-07 11:23:01 följande:
    Ja. That´s for us to know and for you to find out............ Det finns ett sätt att få veta, you know
    Så lättlurad och nyfiken är jag inte.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-07 11:28:29 följande:
    Någon mer än jag som kräks av rubriken: "Någon mer än jag som planerar att bli gravid med syskon i höst?"
    Den rubriken har vi redan avhandlat. Men den är fortfarande helt klart osmaklig!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

jag älskar er! {#lang_emotions_heart}  Ni får mig att skratta så grannarna snart kommer och klagar....  {#lang_emotions_kiss}

{#lang_emotions_flower} 

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:25:37 följande:
    *suck* Västra delarna då.......*same same*
    Ok. Då är Stockholm och Norrland samma sak. Tack, då har vi rätt ut det. Ni tjuvjagar älg, snusar, super er redlösa varje helg och anser att skogshuggarstjortan är uppklätt bara den har tvättats senaste veckan. Då vet vi....
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-07 11:36:27 följande:
    Är hon vän med Nicket på FB???
    Det är i så fall mer än vad jag vet....
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-07 11:31:44 följande:
    Bara innehållet, inte rubriken, väl? Isf har jag lyckats missa detta, bland all annan crap ni skriver, dagarna i ända.

Det är inte jag i alla fall! Jag skriver bara relevanta saker!!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 11:39:23 följande:
    Erkänn att det är smickrande att bli så här uppvaktad? När blev du det senast, handen på hjärtat?
    Ni är söta, jag har ju redan sagt det! Tycker om min anonymitet och vill värna om den. Min man fick jag påminna om min födelsedag igår morse.....
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-07 11:41:38 följande:
    Bam är från danmark. Det är jag också. Det sa en djurgårdare till mig innan han gav skall "hackaaa loss skåne från svärjjäää"  Jag menar...ja tack? 
    vA FAN-.... Är du också skåning?

Jag går och pluggar....
  • Ord blind

Bäverpung

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 11:45:11 följande:
    jhghgdafkhfvda
    Vi missade båda två....
Svar på tråden The return of the Lolilla