Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

DonTomaso skrev 2010-04-07 21:27:25 följande:
    Jag har i allafall skrivit kontrakt med TV4, dom trodde dom skulle få material för en hel säsong av outsiders.
    Det vill jag lova! Hoppas du fick bra betalt!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 21:29:26 följande:
    men jag far inte... kan dricka vatnet till tulipanerna
    Du kan ju lukta på den tomma boxen?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 21:35:50 följande:
    Jag tyckte det var fult.
    Är det sant???? Snacka om att du har taskig smak....
  • Ord blind

Nu tillbaka till mina studier så jag blir smart, sedan sängen. Puss på er!!

• Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-07 21:42:31 följande:
    Argh!! så där ja sövt en yrslig liten tös nu
    hur går det med fogarna?
  • Ord blind

Fattar ni hur lång denna tråden kommer bli om den får hålla på för evig?

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-08 20:12:01 följande:
    Jag fattar inte vem ni pratar om, jag gick in i gruppen hittade ingenting. 
    Jag hittar ingen grupp och fattar inget allls.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-09 06:32:45 följande:
    Fy fan va mycket ni ha skrivit
    Ja jag tänker INTE läsa i kapp! Jag har ett liv. *låtsas*
  • Ord blind

Tycker synd om alla i tråden det är synd om, där ingår även jag. Som trippel bestraffning har jag förutom diverse graviditetskrämpor så det är svårt att gå och sova om nätterna, även fått en förkylning, ont i svaljet och näsan och känner mig grymt tung i huvudet och har tenta i eftermiddag. Någon som vill byta?

Svar på tråden The return of the Lolilla