• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-03-25 16:09:37 följande:
    Nu är jag trött på kräksjukan! Hjälper sprit tror ni?
    Ja, det gör det. Jag och gubben har inte haft på evigheter, vi dricker lite alkohol när vi känner av den.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-25 16:13:20 följande:
    Hm. Kunde du inte berättat det för typ 2 dagar sen?
    Mäh, trodde en gammal suput som du visste!

Jag har stött på läkare som ger sina barn lite sprit när de är magsjuka, i medicinskt syfte.
    Magsyran tar hand om en liten mängd, men det dödar baskiluskerna.
    Men när man väl börjat kräkas är det svårt. Då sitter det i kroppen. Virus.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-25 16:15:08 följande:
    Men min erfarenhet är att det är mindre jobbigt att kräkas när man är full än när man är sjuk. + att man har roligt medans man dricker.  Så det blir ju lite en win win situation.
    Så exakt vad väntar du på?
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-25 16:17:15 följande:
    Hej på er, era små runkobjekt!Fan, vad trött jag är... shoppat som fan.Är mycket glad att åtminstone Eras visar sig ha humor i detta sällskap!
    Roligt! Shopping är fan terapi!
  • M C
    Bam skrev 2010-03-25 16:19:58 följande:
    Varma wienerbröd?
    *kräks*
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-25 16:24:06 följande:
    Mm, inte så mkt till mig själv, dessvärre. Papper och skit, till bröllopsinbjudningarna, tre födelsedagspresenter och lite mat. Jag fick ett par skor, dock. I brunt skinn, med öppen tå och hög kilklack i trä. Asfina!
    Sådana skor är skitsnygga på fötterna!
    Oavsett, du har samlat saker till boet och det är reptilhjärnevarning på det.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-25 16:38:57 följande:
    Åh, du har alltså också insett att resten av landet är retards? Vad skönt.
    *harkel*
    Ursäkta?
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-25 16:41:39 följande:
    Vad är du på för jävla humör?!  Ta ett glas vin för tusan, helvete ta 2!
    *håller med*

VIll ni höra en bra sång?

">

• M C
    Jazza skrev 2010-03-25 16:48:54 följande:
    Inte du, såklart, men det fattade du väl ändå?
    Jag ville bara kolla.
    *kram*
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-25 16:53:25 följande:
    far man tydligen inte höra i mit land...
    Du får söka på Jace Everett bad things.
Svar på tråden The return of the Lolilla