• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-25 16:55:39 följande:
    Fan, vad han är lik Chris Isaac (wicked game-mannen)... Så sjukt bra låt, blir fan upphetsad av den!
    Ja, man blir ju stenkåt på'n! Blev tvärkär, efter bara en strof var jag hooked.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-25 14:20:56 följande:
    Jag har dagens fråga.Varför är finska kärringar alltid så jävla sura? Vi har finn-tanter inne ofta och de är alltid tjuriga som fan. Säg vad ni tycker
    Det är inte bara finntanter som är tjuriga. Männen är värre, de vill inte ens åka hit så du träffar dem aldrig.
    Har bott granne med en tvättäkta tjurfinne. Men det var liks inte bara han utan typ alla han umgicks med.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag hade glömt bort det tills nu men den andra tjurfinnen lyckades med konsttycket att förstöra sin äldste son så han tog livet av sig. Bodde i "korridor" med honom ett tag på gymnasiet, vet att hans farsa var knäpp.
    Värst är att lillebror är så himla snäll och gullig, storebror var kaxiagre och hamnade väl i vägen för "uppfostringen".
    Tjurfinnar!

• M C
    2timearound skrev 2010-03-25 17:12:09 följande:
    Jag VEEEET!! Det är alltså inte bara jag.
    Nope.
  • M C

Tänk att folk är så jävla arga på något de inte har en susning om och sen har mage att kalla mig lögnare!

Ja, nu har jag iallafall svingat slagträet högt och lågt, nu får vi se om jag får igen käften på dem.

• M C

On top of the morning Skanks!{#lang_emotions_sunny}
    Idag är det Äntligen Fredag!

Ord blind skrev 2010-03-26 07:57:04 följande:
    Jag vill inte knulla....
    Sätter en spänn på att du vill sova.
    Men så kommer gubben hem och är tröttare än du är för han har rest och det är minsann det värsta man kan göra. Så ni bråkar och sitter uppe sent för att prata ut varpå lördagen är en orgie i sura kommentarer, griniga tillmälen och gnäll. Du kommer förmodligen gråta 3-4 gånger eftersom du är så hormonstinn.
    Lördag kväll somnar han på soffan på em, mitt när du håller på med något i köket och du blir skitsur och sparkar ut honom. Sen tillbringar du lördagkväll med att gråta, skälla och bråka med alla som kommer ivägen.
    Söndagen vaknar du och har ångest, tar tillbaka gubbfan och ni pippar som kaniner eftersom ni inte kan prata om era känslor.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-26 07:17:36 följande:
    Fy fan, har "kvinnobesvär" denna helg
    Du kan då verkligen konsten att se något trist i allt, en verklig talang!
    Se positivt - du vet att du kanske kan få barn i framtiden!
  • M C
    Bam skrev 2010-03-25 23:26:00 följande:
    Min man kommer snart hem med en gigantisk kebab i pitabröd, dränkt i vitlökssås till mig. Tycker jag förtjänar det efter 2 dagars (ofrivillig) svält.
    Mmm, missinassa-kebab!
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-26 08:34:41 följande:
    Haha, vafan? Här har de andra gnällt högt och ljudligt över deras mens och mensvärk senaste veckorna, och när jag med en arg gubbe påpekar att det är min tur så är jag negativ?
    Öhum, ja?{#lang_emotions_sealed}

*kramar om*
    Sorry, tänkte bara sätta det i perspektiv.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-26 08:44:42 följande:
    Vet inte om alla kvinnor gör det, men jag älskar rosa (och puffärm)!
    Jag blir alltid glad av rosa, lika arlees avatar fick mig att småle.
    Man tänker prinCessor, balett, barbie, barbies bil, puffärmar, volangkjolar, virkade tabletter till varenda vas och ljussstake, gardiner med blommor på och virkade överkast.
    Verkligen du alltså.
Svar på tråden The return of the Lolilla