• M C

The return of the Lolilla

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-26 08:57:41 följande:
    Alltså.....den här morgonen började inte så bra. Jag var sur som en citron och jag är fortfarande arg på Tomme från igår. Men efter att ha kollat bilderna i MCs lesbo-tråd så känner jag mig fantastiskt! Helt utstanding! Nu ska jag ha en bra dag. 
    Ja, jag med! Gick in och kollade lite där nu på morgonen för att få garva lite.
    Så SJUKT roliga bilder!

Den med fotografen och burkorna tycker jag är hilarious!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-26 09:05:42 följande:
    Den lilla gula robotmannen är ju vackrast
    Ja, jag såg att du gillar min make.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-26 09:22:50 följande:
    Han har inte gjort något.....per se. Det är mer vad han inte gjort som jag är sur över. Eg är jag bara sur över hans reaktion jag är mest sur på mig själv. Jag är ju klart med min viktminskning och jag har de senaste 5 veckorna levt efter vad jag tror är en bra kost komb med motion. Jag är väldig sträng mot mig själv i veckorna och till helgen unnar jag mig vin till maten och kanske någon dessert men absolut inga enorma utsvävningar. Jag löp tränar 2 ggr i veckan och springer då 40 min i medel/hög hastighet. ÄNDÅ HAR JAG GÅTT UPP 300 GR PÅ 5 VECKOR! Hur ska man göra för att vinna eg?  300 gr kan kännas lite för vissa men det är mer trenden jag är irriterad över. Varför har jag gått UPP? Jag kunde accepterat stillastående men VAFAN!
    Du har byggt muskler!
    Har du mätt dig? Centimetrar är viktigare än kilon.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-26 09:31:38 följande:
    Nej, det där är en myt. Man måste styrketräna väldigt mycket för att muskelmassan ska ta ut mängden fett man förbränner. Dessutom är det mycket svårare för kvinnor att BYGGA muskler, vi definierar våra. Jag har inte mätt mig, trodde inte att det skulle behövas, jag kände mig trygg i min livsstil. 
    Om du springer får du lårmuskler, det är den största på kroppen. Säger bara det.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-26 09:36:19 följande:
    Jag vet, och jag är tacksam för peppningen, men jag vet en del om sånt och det är inte där problemet ligger. Det kan vara så att jag äter för lite faktiskt men jag vill inte äta mer. Jag mår dåligt då. Det här är skruvat jag vet, but it´s a fine line between dårskap och genialitet! Nu jobbet! Later....
    OK.
    Men jag tycker du är snygg som du är, tycker du inte det själv?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:26:43 följande:
    bäbisen får vara uppklädd i en bidräkt! Alltså det är heltstört men jag har verkligen snöat in på biodling utan att veta något om det. Ja och så rinner snålvattnet  bara jag tänker på honung.det behövs tydligen biodlare min tanke är att göra det i en liten skala som en hobby men fungerar det bra så lär jag kanske utöka och sälja. Kanske tillverka cerat och sånt.Läs här hemsidan är ful menwww.kullabygdens-biodlare.net/
    Du är så könstig ibland att får gåshud.
    Biodlare? Okeeej...
    *kram*
    Konstig på ett positivt sätt.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:31:27 följande:
    Jag hade gärna provat biodling men jag är rädd för bin. Hur kom du på detta?Jag hänger en del på sidan www.alternativ.nu Där kanske du kan hitta ytterligare information. Själv ska jag börja med hönor och köttkaniner för eget bruk.
    Mmm, kanin... Det är fan det godaste kött som finns!
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-26 13:33:18 följande:
    Imorgon bitti åker jag till Malmö (jag och en bästis hälsar på de två andra bästisarna som bor där) de skall vara tärnor och vi skall göra inbjudningskorten till bröllopet.Mfern och jag satt igår och knopade ihop en text och den jäveln har helt snöat in på att vi måste använda frasen "äkta ståndet" någonstans Apropå störda människor, alltså.... Men det kommer ICKE att förekomma!
    *hejjar på MFern*
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:44:36 följande:
    Jao blir det flytt så blir det Stockholm/Ekerö. Det lär dröja ett tag karln måste först få jobb och sen så gäller det att få lån beviljat på en lönetagare och en mammaledig. Husen kostar så jävla mycket där nere vi har en önskan om att bygga nytt och det kostar inte mera men jag har ingen aning om hur banken ställer sig till det. Ja och så måste vi fixa till och få detta hus sålt så det lär ta ett tag.Nu verkar det vara så att karln nog inte behöver vänta allt för länge på jobb men till att börja med så lär det bli provanställning oavsett vilket jobb det blir.Får han jobb så lär det nog bli veckopendling till att börja med
    Bra initiativ, där finns det skitschyssta gårdar att köpa, skärgården är asballt.
    De har bra odlingszon därnere med.
    Det har varit min dröm med, att bo på landet med kaniner och växthus. Inte höns, även om det är kul med ägg. De luktar för illa. Men på landet kan man byta till sig ägg och kött om man har bra grönsaker och kanin.
    Veckopendling är inte fel. Man jobbar 4 dagar lite längre dagar och får långhelg. Dubbelt boende är avdragsgillt.
Svar på tråden The return of the Lolilla