• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-03-26 23:23:08 följande:
    Vore kul om du spöade Jehovas i religionskunskap också.
    Ge mig en länk, det är ont om JV här. Den enda stackarn flydde som en 100m-löpare när vi gick till attack...
    {#lang_emotions_dreamer} *those where the days*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-26 23:18:24 följande:
    Congrats Du känner inte att du är lite otrogen mot oss?
    Nja, ni är ju på sidan om, så när han väl frestar mig med sin närvaro väljer jag honom.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-26 23:35:37 följande:
    Där är du! *kryper upp och hånglar*Har saknat dig!!!!
    *gosar tillbax*
    Jag har som sagt hånglat med gubben, han hänger tvätt nu.
    Jag säger eg bara gonatt, är trött som fan på vinet (som tagits i medicinskt syfte först och främst).

Var går gränsen för medicin? Är det kl 16 eller kl 15 eller rent av kl 19?
    Eller är det när jag inte ens kan skriva på nätet?

Svår fråga.
    Men man får inte starta trådar om det, det är drogliberalt.{#lang_emotions_dreamer}

Saknar alltid er, tänk om man fick hångla jämt med er!{#lang_emotions_heart}
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 23:35:07 följande:
    Religionstrådarna kan jag inte befinna mig i. Alltför snabbt kallar jag folk för mindre klädsamma saker när det gäller vissa områden.
    Bra övning i självbehärskning. Tog mig typ tre avstägningar och ungefär 20 gröna att greppa linjen.{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 23:38:17 följande:
    Haha...ett besök i en del av forumet & tada...inboxen blinkar. Är jag elak som innerst inne finner detta smått löjligt?
    Vet du att det är en "bättre" gräns för elakingar i religionsforumet? Kolla på Cafemaze så ser du... *hehe*
  • M C
    Bam skrev 2010-03-27 09:54:02 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50986470.htmlFinns inget bättre än hellörade människor en lördagsförmiddag.
    Mina favoriter! Jag stalkar och förstör deras trådar(i deras ögon) hela tiden, jag har varit med sen del 1! *stolt*

SOm jag ser det så sprider jag upplysning och kunskap i de okunniga vildarnas läger.{#lang_emotions_innocent}
  • M C
    www.familjeliv.se/Forum-5-65/m51385501.html

Här är ännu en av deras totalt ignoranta trådar, jag och skåne gör vårt bästa för att få dem in i ljuset.
    Men jag blev lite besviken, fingeravtrycket trodde jag faktiskt hade lite bättre förstånd.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-27 11:04:36 följande:
    You go girl! Sådant "folk" kan inte få för mycket kunskap och upplysning.
    *bugar*
    Förutom att det är skitkul att "hit them out of the ballpark" så får man aldrig glömma att för varje person som skriver är det tio som bara läser.
  • M C

Hos mig lyser de med sin frånvaro, helt sjuk eg när jag har varit så elak på sistone...

• M C
    Bam skrev 2010-03-27 11:11:18 följande:
    Kanske för att du är elak med stil? *stillös*
    *fniss*
    Jamen, det tog några år innan jag fick till det. Öva öva öva...
  • M C
    Bam skrev 2010-03-27 11:18:50 följande:
    Jag övar för fullt.
    Jag tycker du är bra på det! {#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden The return of the Lolilla