• M C

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-27 18:13:45 följande:
    Hahaha... vilken sjuk tafs-tråd!
    Ja, den är underbar!
    Jag är sååååå nöjd!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 18:19:27 följande:
    Hahaha... du är full.
    *hehe*
    Ja, typ.
    Inte full men jag dricker vin.
    Har lite så för att inte få tillbaka värken måste jag dricka så långsamt att det räcker tills jag får sova.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-27 18:36:58 följande:
    Nu ska jag kolla den
    Vad tycks?
    Jag har faktiskt lärt mig väldigt mycket ikväll, känns helskumt.
    Jag har lärt mig att mina moraliska regler och mina inbyggda gränser funkar för väldigt många ämnen, instinkterna har gjort att jag tänker lika i många områden.

Min teori (eller snarare Marcs teori) att alla har samma moral förutom fundamentalister stämmer även på rabiata manshatare.

Jag är förundrad, men inte speciellt förvånad.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-27 18:46:21 följande:
    Bra, ska blir kul att läsa vad du har att förtälja.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-27 19:05:30 följande:
    Jo, men jag tror Kimpan skulle inboxa dig.
    Jag fick order om att informera de två speciellt, du vet att du är min tjej!
  • M C

FY tusan, Pixl, det där är itne kul! Fick städa mig in här med. Inte kul alls.
    Efter tre år hittade jag en BH bakom tvättmaskinen. Lagom kul.

• M C

Jag tyckte klänningen var skitfin! Sitter som en smäck!

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:24:45 följande:
    Blä... Säg till mig att det blev fint när det var klart!
    Ja, det blev skitbra. Vi fick ju städa så vi var nöjda!
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-27 21:28:42 följande:
    en av fördelarna med att bygga nytt... skulle tycka att det var mycke suspekt om nagon av bygggrabbarna lämnat en bh bakom tvätmaskinen.
    Hahahhaha, du är ju sjuk!
Svar på tråden The return of the Lolilla