• M C

The return of the Lolilla

Fan vilken ful färg det är på sidorna nu! Äggule-gul. *urk*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-29 16:29:54 följande:
    Till saken hör att hon drack massa apelsinjuice till frukost igår, kan man bli risig i kistan av det?
    Jag blir as-risig i kistan av apelsinjuice, kan öht inte dricka skiten.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Vill bara meddela att jag idag inte har tillgång till vin och har därför poppat två citodon.
    Jag börjar bli rätt lurig i hatten.

• M C
    2timearound skrev 2010-03-29 16:48:07 följande:
    Undrar om den där kärringen från igår kommer att anmäla mig till soc?  
    Om inte annat blir det ett roligt samtal med soctanterna. För dig alltså.
    Bam skrev 2010-03-29 17:40:51 följande:
    Najs.
    Mmm, har lite svårt att prata. Men det är lika kul som vanligt att skicka upp fundisar på läktaren.
    Vet du att jag har asperger idag? Tydligen.
    Eller om det var någon annan, men mest troligt jag.
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50986470.html
  • M C

Stackars unge!

• M C

Har ni kollat på kläder när jag roat mig med min stickning?

• M C
    lokisse skrev 2010-03-29 22:04:10 följande:
    jupp. du kan fa sticka kläder till mig!
    Bäbiskläder?
    Vuxenkläder orkar jag inte sticka, men små bäbiskoftor kan jag vifta ur mig.
  • M C

Har fått ett tvättäka fan-fan, kolla FB.
    *nöjd*

• M C
    lokisse skrev 2010-03-29 22:25:36 följande:
    jag hade hoppats att du skulle sticka en san här till migwww.katrinbawah.se/blomma.htm
    Över min döda blodiga svårt sargade kropp att jag gör.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-30 08:35:20 följande:
    Ibland gråter jag när jag ser hur folk klär sig. Allvarligt.Ni vet de där jeanslegginsen som kommit? De passar INTE på alla. Påminn mig ikväll så kan jag berätta, hinner inte under dagen. Ha en underbar dag mina vänner
    På mig passar de, köpte redan i fjol. Tvärsköna.
Svar på tråden The return of the Lolilla