• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-30 10:57:51 följande:
    Kommer aldrig, har aldrig tagit på mig något som är stuprörsaktigt. Ibland känner jag mig skadad sedan åren i butik
    Jag har dem som tajts under en kortkort kjol. Är en av få outfitar som faktiskt funkar på mig.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-30 11:05:20 följande:
    Det är skitsnyggt på mig.
    Allting klär en skönhet!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-30 13:32:38 följande:
    Ordis, jag håller helt med dig. jag har också jobbat på restaurang så jag vet vad du pratar om. Men det är attityden jag vänder mig emot. Att barn inte får finnas för de stör bara genom att vara barn. Att man som vuxen utan barn typ ska "slippa utsättas" för barn. Så resonerade jag aldrig innan barnen. Det skulle inte falla mig in att kräva barnfria flighter, tåg eller bussar. Lika lite som pensionärsfria (som jag tycker är mycket jobbigare).
    *håller med*
    Dessutom har ju alla varit barn och precis lika störiga själva.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-30 14:23:36 följande:
    Min poäng är att det ofta inte respekteras eftersom de här "speciella reglerna" för hur man får vara och var man får vara bara verkar gälla barnfamiljer.
    Jaja, var glad över att man ska dricka vin varje dag istället!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:31:21 följande:
    Heej Den mår skit! Blev hämtad med bambulans i lördags igen och kom hem igår. Rowliit!  Vad gör ni här? Jag känner mig som en inkräktare när jag bara är här så sällan
    Uffa, det är inte bra med dig. *tycker synd om*
  • M C

Fy fan marion, aldrig mera vin? Jag skulle dö.

• M C
    2timearound skrev 2010-03-30 17:06:23 följande:
    *letar scarves*
    De jag inte köper på indiska stickar jag själv.
    *tipsar*
  • M C

Tvåan ja, det gör ont och jag har finfina druvklasar där. Fattar inte tjusningen, är det inte fitthålet som är målet?

Svar på tråden The return of the Lolilla