• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-28 10:42:05 följande:
    Haha....jag går inte runt & tafsar på folk. Faktiskt inte.
    Nej, verkligen inte jag heller. Bara på de kompisar jag har som jag känt tillräckligt länge för att jag ska veta om de är OK med det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-28 11:26:35 följande:
    Mm...sen verkade ordet tafsa vara oerhört negtivt. För mig kan det vara både och. Jag har både kompisar & kollegor som vid en kram kan både ge mig en kindpuss samt dra handen längs med ryggen. Skulle jag örfila mina manliga vänner som gör så hade jag kunnat göra det varje gång. Eller kollegor som ger mig en bamsekram, där jag inte kommer ur omfamningen, för att sedan avsluta med en regelrätt smällkyss på kinden. Visst...de gör det idag då de vet att jag hanterar det på ett visst sätt, det är inget man gör med en ny bekantskap. Men det är där skillnaden ligger ju...mellan harmlöst tafsande & ofredande.
    Ja just det!
    Varför var det så svårt att förstå? Jag fattar inte, det kändes som att prata med en vägg långa stunder.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-28 12:35:41 följande:
    Packa det sista. Har ni mycket att skotta då?
    Nej, det stannade av. Nån centimeter bara, som tur är.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-28 12:52:26 följande:
    Jag noterade dessutom att du avbokat dig från hela evenemanget. Why oh why?
  • M C

Underbara bilder! *kliver upp från golvet där skrattspasmerna förpassat mig*

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-28 20:10:02 följande:
    Om man startar fullkomligt uridiotiska trådar och lägger dem under fel kategori så tror folk alltid att man är allvarlig. Det är jättekonstigt, nästan som ett fenomen.
    Och ändå så underbart underhållande!
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-28 22:01:05 följande:
    Ett tag i alla fall. Efter ett tag brukar jag börja undra om de som hävdar att jag är dum i huvudet inte har rätt. Tills några kloka individer inser att jag bara skämtar. Då är allt som det ska igen och jag slipper mista hoppet om mig själv och resten av mänskligheten.
    Mja, i de flesta fall så är det de man redan tidigare vet har lite problem med hästarna i stallet och då är det lätt att avfärda. Som sagt, det gäller att känna igen mupparna så man är förberedd på idiotiska uttalanden redan innan de kommer.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-28 22:08:20 följande:
    Har du mindre ont idag?
    Inte alls! Tack för att du frågar! Ovädret har dragit vidare, det är nån minusgrad dvs ingen fukt.

*nöjd*
  • M C
    Bam skrev 2010-03-28 22:17:27 följande:
    Skönt att höra. www.blocket.se/malmo/Vacker_nyrenoverad_lagen...Gissa om jag är sugen.
    Pix Ladin skrev 2010-03-28 22:16:09 följande:
    Vad skönt. Hoppas att det håller i sig.
    Gulliga människor! *kram*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-28 22:30:06 följande:
    Visa bara sådant där vi verkar vara normala
    Hur ska man ens hitta något sånt?
Svar på tråden The return of the Lolilla