Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-04-05 22:25:22 följande:
    Är det blygdläppar?
    Vet ej

Min kväll kom av sig helt. Först trodde jag att mc och Blygdis skulle börja storbråka, och nu kan jag inte skaka av mig känslan som kladdad sig kvar över att ha tittat en medflare i underlivet.

Nej nu ska jag lägga mig fort innan jag fastnar här. nattisnattis sötfrön och kom ihåg. känns det som att fittan håller på att vrängas ut och in och ser ni nått hänga mystiskt. Ring en läkare, vad ni än gör snälla fota inte och släng upp det här.

Blygdläppen skrev 2011-04-06 18:14:52 följande:

Jag kommer med dåliga nyheter, mina vänner.

Hon som tidigare var en del av oss, vår olyckssyster och själsfrände trots sin skabbiga natur, hon har lämnat oss. Nicket, som vi litade på och förtrodde oss till, har nu hittat nya bästisar i en annan grupp. Jag känner en bottenlös sorg, och floden av mina tårar skulle kunna dränka halva sahara.

Lögner och förtal även om en saknad av min oanseliga natur glädjer mig! Inte bara jag som horar runt int! 

*smickrad*
    poirot skrev 2011-04-06 18:03:49 följande:
    ätit chips *fet*
    Rätt åt dig!
    SimplyTheBest skrev 2011-04-06 18:18:50 följande:
    Varthän har hon försvunnit? För vem har hon övergivit oss?
    NÄVER!!
    Blygdläppen skrev 2011-04-06 18:29:29 följande:

Bäver, menar du väl?

Hon har övergifvit oss för de andra lesbianerna i "vad tycker vi om varandra"-tråden

*gnuggar bäver*

Tidigare idag hade Mharhihonhymhus 15 sidor skrivna i den tråden mot mina blygsamma 15!! 
    *Trogen som en piskad hund*

Idag är det Onsdag det är min favoritdag för då är det Sveriges mästerkock på tv:n jag älskar att förfäras över Per han är så läskigt ful och överlägsen så han ger ilningar på mystiska ställen.

Ja och så är det kul att se de tävlande tävla och vad för sorts mat de tillagar.

poirot skrev 2011-04-06 18:35:21 följande:
    Om jag svarar R en gång till idag får ni slå mig. 
    Med rostörne ska jag då smiska dig min lilla flagellant.
    lokisse skrev 2011-04-06 18:38:22 följande:
    Läste flanell elfant och tyckte det lätt lätt perverst
    Kinky kinky!!
Svar på tråden The return of the Lolilla