Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-04-09 12:17:49 följande:
    What? Jag är ju fetaree nu än jag någonsin varit. Ibland gråter jag när jag ser mig själv i spegeln. Men jag har 2 månader (1½) till sommaren och jag MÅSTE se resultat!
    Du skämtar? Du måste ju vara mer störd än mig om du upplever det så. Shit du är ju het och har kontroll på din kropp!
    Tänk på att äta rejält när du tränar så mycket, följer du något program eller så? Personligtränare som gett dig kosthållningsråd?

Hej!
    Goda nyheter jag är inte mera döende än någon annan frisk person. Var på kompletterande undersökning idag och gissa vad. Det var visst pga så kallat administrativt tjafs som dom ville ha dit mig igen!! Alltså jag har fina friska inälvor och är inte alls smådöende som sköterskan verkade påskina!!

Fick dock lära mig att jag är 1 av 3 i 2 fall inom loppet av några minuter.

* Det gör svinont att dra undersökningsredskapet mot mitt revben. Läkaren förklarade att han inte kunde förklara varför det är så men att 1 av tre har det så.
    *Jag har en ofarlig cysta på ena njuren, inget konstigt alls! 1av 3 över 70år har så....

Mariohn skrev 2011-04-14 15:58:28 följande:
    Vilken lättnad! Jag visste inte att du varit sjuk men nu förstår jag ju varför jag har haft en känsla av oro i själen. helt i onödan!
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-14 15:55:48 följande:
     Typ.  Hej älskling vet du om att det nu finns brunt glidmedel med chokladsås...
    "Älskling om du vill slippa få bajs på snoppen är det bäst att du kommer här med tungan först. Det är för ditt eget bästa"
    Jepp helt i onödan!

*svävar lättat på små moln*
    Midka skrev 2011-04-15 07:59:45 följande:
    Strålande nyheter!!!!
    Jepp förstod väl innerst inne att det inte var nån fara men blev ändå rätt så nervös.
    lokisse skrev 2011-04-15 08:01:39 följande:
    sa japanen
    Jolly Bob skrev 2011-04-15 09:19:31 följande:
    Fint visdom. Fiiint.
    Jepp jag har fiiiina inälvor. finns numera hela 14st bilder och filmsekvenser på dom. hade varit lite fräckt att se men men.

Kom igen nu stöd Ladyn
    http://justlegs.mtv.se/?sort=likes

Ladyn = Natashja Blomberg

Jolly Bob skrev 2011-04-15 09:30:11 följande:
    Den där s.k ladyn har ju redan en drös röster och leder överlägset.
    Ja men en jordskredsseger kan inte bli för över.
    HäxanSurtant skrev 2011-04-15 10:05:11 följande:
    Tack, nu började jag fundera över skäggets varanade eller icke varande, har ju inte alls tillräckligt i mitt huvud tydligen!
    Att skägga eller icke skägga det är frågan!
    Annars då, vad är det som trängs i ditt söta lilla hövve?
    Jolly Bob skrev 2011-04-15 10:37:46 följande:
    Jo...ni gillar skäggapor.
    äsch då vi har rätt så blandan smak här i tråden. Tvåan och blygdläppen föredrar renrakade mjuka välparfymerade killar. Jazza gillar Conny sonny liknande bilmekaniker osv..
Svar på tråden The return of the Lolilla