Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-04-07 16:40:31 följande:
    Aha, ska se vad jag kan göra. Storlek?
    För tillfället drar jag storlek 28 inch men om några månader 26!

Hej!
    Det har varit jättesynd om mig. Igår tror jag min kropp fick nog på riktigt på mig
    och mina tvära hopp mellan olika dieter. Mådde jätte illa fick jätte ont och kräktes och sket ur 3 kilo
    gmollisktinehåll. Så nu ska jag aldrig aldrig mer äta LCHF, ok kan ni påminna mig om det?

2timearound skrev 2011-04-08 23:11:03 följande:
    *piskar*

Kan du inte bara äta som en vanlig människa? Dra ner på godis, chips, bärs och allt skit du trycker i dig. Ät inte fler än två mackor om dagen och ha lightost ist för smör på. Kom igen nu, sluta med att plåga din kropp.... 
    Jo jag ska försöka men jag har blivit lite mentalt rubbad av att ha gått upp så mycket under graviditeten vill att det ska gå fort ner. Hatar att hata min kropp, egentligen vet jag det där och det är så det får bli. Ska köra "vanlig" kost nu men inga jävla lightprodukter.
    Kommer kännas så mycket bättre nu när jag kan börja röra mig mer igen.
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-08 22:53:09 följande:
    jätte illa
    Har ni kommit av er helt?
    2timearound skrev 2011-04-08 23:20:40 följande:
    Varför sparka på en som ligger liksom? Jag vet att det är de andra Lolillornas stil, men jag är ju en god person...Drömmer
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
    SimplyTheBest skrev 2011-04-08 23:21:16 följande:
    Jag kränger godis just nu. GI går åt helvete.
    Godis är gott, fortsätt så! Min plan B är att göda omvärlden så att jag framstår som smalare.
    Midka skrev 2011-04-09 08:48:39 följande:
    Stackars, stackars dig!

Jag har gått ner en del och inte är det via dieter så om du behvöer lite coatchning är det bara att droppa i inboxen! 
    Ps: light behvöer inte vara bara fel. Handlar om hur mkt kunskap man har om det.  
    Äsch jag kan egentligen det här med kalori in kalori ut och träning är på senare år pga graviditeterna som det blivit som det blivit. Nu har jag faktiskt bara en 10kilo att gå ner/träna till men typ 20 i skallen. Det har som sagt satt sig i hjärnan på ett stressigt stört vis men jag håller på att fördriver det nu.
    Angående lightprodukter så tycker jag att de smakar skit och är då hellre helt utan produkten. Men nej jag kommer äta smör och riktig mjölk även fortsättninsvis.
    Tack för erbjudandet

Apropå underkläder så har jag ingen favoritfärg vare sig på mig eller andra kvinnor beror ju på tillfälle och vad man har för färger i sig.

Blygdläppen skrev 2011-04-09 11:43:38 följande:
    Morrn Porrn
    Porr poor!
    Blygdläppen skrev 2011-04-09 11:54:31 följande:
    Okej gonatt igen då
    Hej blygdis gå inte!

Blygdis du som brukar svettas offentligt vad tränar du och hur ofta?

Blygdläppen skrev 2011-04-09 12:07:12 följande:
    5-6ggr i veckan, varierar mellan konditions och styrketräning
    Fi fan så seriöst!! Kollade fejjan och du ser bra trimmad ut. Kan du inte slappa till dig och få tillbaka det lilla hullet du hade förut.
Svar på tråden The return of the Lolilla