Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-19 14:18:56 följande:
    Vännen då
    Jag tror att det kan ordnas med en jävla massa sprit och trevligt sällskap.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 14:31:45 följande:
    Helgens plan?
    I wish Nej., jag känner mig handlingsförlamad och sällskapsskygg tyvärr. Får vänta tills jag blir piggare igen.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 14:45:15 följande:
    Vi dårar här håller dig sällskap
    Det känns tryggt. Världen är som den ska.

Jag var i en jättesöt butik i dag. För minityrbyggare. Shit, va fina saker man kan göra om man är lite kreativ. *önskar*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 14:48:53 följande:
    Absolut

Ibland avundas jag personer som är kreativa & pyssliga, är inte alls sådan. Sen tycker jag det är så gulligt med alla söta små saker jag ser ibland...men jag är som en jätte bland dem
    Har du stora händer eller? Annars spelar det väl ingen roll? Man ska ju inte precis sitta i de små husen.........Drömmer
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 14:55:25 följande:
    HEJ    
    Älskade smurf, hej
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 14:57:40 följande:
    NAW jag har saknat dig också. Jag tänkte på dig idag när jag var i affären  
    Vad kul! Eller stoppade jag upp en ananas på nåt blött ställe?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:02:20 följande:
    . Då tänkte jag på hur fin du var med dina jordgubbar och stövlar och jeans och hatade mig själv lite :´)
    Nu blev jag glad, helt glad igen. Det var precis det jag behövde. *egogirl*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 15:12:35 följande:
    Hmpf...jag dög inte
    Hon klappade mitt bekräftelsejag så jävla skönt så det gick för mig.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:19:29 följande:
    Vad KUL att ni gick nu !!!!!!! 
    Jag har kunder ibland. Jag säljer som fan då och då. Blixtrar till liksom. Sen deppar jag lite igen. Surar. Då blir det inget sålt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:23:29 följande:
    Jag är här.  Och jag fattade absolut ingenting av din förklaring till orden rumpiga och tjärt.
    tjärt (=kärt) på rumpnissespråket. Arn´t you fluid?
Svar på tråden The return of the Lolilla