Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-19 16:34:40 följande:
    Jag fick en röding av en moderator och blev tillsagd att genast byta min avatar eftersom den jag hade var för snuskig. Fy mig! 
    Det elaka lilla djuret?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:43:22 följande:
    Min man brukar hänvisa till den med betydligt vackrare ord men om du vill kalla den för "det elaka lilla djuret" kan du få det
    Hahahahaa! "stoppa kuken i det elaka lilla djuret......" *glad*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:00:33 följande:
    Vad räknas som snusk på familjeliv?
    Det känns väldigt godtyckligt faktiskt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:08:09 följande:
    Är det här snusk? Det är från Wikipedia och det borde rimligtvis vara en rumsren site med rumsrent material.

Omg *kåt* Fy fan vilken trevlig överraskning så här på fredags em.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:08:09 följande:
    Är det här snusk? Det är från Wikipedia och det borde rimligtvis vara en rumsren site med rumsrent material.
    Fast nu tycker jag du tillskriver Wiki egenskaper som inte är helt sanna. Rumsrent hur? Vem som helst får ju skriva där? .-?
  • 2timearound

Sen tror jag att du får publicera bilder på din fina kuk i nån annan tråd om du vill ha moderatormail. ingen bryr som om snusket i den här träsk-tråden. Alla vet att det är kört för oss......

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:14:34 följande:
    Blir du lika kåt av den här texten:

Retrograd ejakulation kallas det förhållandet att vid mannens ejakulation sprutas ejakulatet inte ut ur urinröret utan strömmar tillbaka mot blåsan.

Flört
    Nej.
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:15:50 följande:
    Visst borde det vara så? Den här tråden är liksom ett Christiania.
    Har du provat droger nån gång?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:46:51 följande:
    Bortsett från alkohol? Nope, aldrig ens varit i närheten.
    Inte jag heller. Inte i närheten av tjejsex heller. Det är skönt tycker jag.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:50:46 följande:
    Droger kan jag förstå att det är skön tatt säga att man lyckats avstå ifrån, men varför bs-sex?
    Jag är inte sugen på det helt enkelt. Inte tatueringar heller.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 17:52:00 följande:
    Jag går från jobbet nu
Svar på tråden The return of the Lolilla