Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Ehhh....är det nån som ser hur han ser ut?

Jag skulle vilja påstå att ja e skit snygg

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:42:45 följande:
    Vad skönt att du är gladare ikväller{#emotions_dlg.flower}
    När man har nått rock-bottom kan det liksom bara gå åt ett håll
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:44:53 följande:
    Vännen min, när du säger så vill jag bara krama dig.
    det är bra med kompisar. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:47:02 följande:
    Det är detHjärta
    Nu får du fan börja prata lite annars blir det här nån jävla kram och gos tråd. och det tror jag alla fattar; att det går bort  

Vem knullade du med senast? Vem var han i ditt liv och varför slutade ni ligga? 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 21:47:16 följande:
    Nu är det över. *glöggar* 
    Idol eller supandet när du är hemma med barn? *fördömer* 

*dricker vin*

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 21:49:47 följande:
    Juuul juuuul strååålande juuuuuuuul glans över viiiita skoooooooooogar. Du skulle bara höra mig sjunga i kyrkokören med min smurfröst!
    Jag väntar på min röda velourmysdress. Sen ska jag också sjunga. *lovar o svär* 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 21:50:28 följande:
    Ansvaret är över Barnet sover, mannen jobbar. Vi har haft mysigt och nu är jag här! *andas* 
    ÄR DU HEMMA ENSAM MED BARN OCH ÄR FULL??????????? *ringer soc*
  • 2timearound

Snart lägger jag upp en tråd med en bild som de får begöma. Vad tjatigt det är alltså. Alla är fula. Deal with it.  

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:52:46 följande:
    söker mer samtidigt som jag är osäker till det.
    Why? 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 21:53:16 följande:
    Ja, vem är inte det?
    Är du ensam hemma Fred? Vad mysigt, vi har dig för oss själva altså?  
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:53:24 följande:
    Jag är! Du är INTE!
     Det där börjar bli uttjatat nu. Alla är snygga när man är kåt.
Svar på tråden The return of the Lolilla