Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu hade jag en finkvinna inne precis.

Hon kom in med två pojkar, tvillingar 4 år. Och de skulle ha present, ett smycke. Till vem frågade jag för att veta vilken målgrupp. "plastsyrra" sa hon då. Då fick jag genast lite agg och tänkte att det nog var en elak styvkärring. Men sen bara handlade hon utan att kolla priser eller nåt bara att hon trodde att tjejen skulle gilla det. Handlade för 2000 spänn. Snäll bonusmamma.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:41:04 följande:
    Jag har pratat med min pappa idag. Han för någon form av krig mot mig och tävlar om vem som kan använda flest "ungdomsuttryck" men han har missförstått och använder "hivigt", "tjo", "men hallå", "kuta/kubba", "fränt", "OFTA", "EJ" och annat pinsamt så att det smittar av sig på mig :-/ 
    *asg* Jag är fortfarande lite kär i honom.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:45:48 följande:
    Uttrycket "OFTA" används av ungdomar för att understryka hur orimligt något är och att det aldrig kommer att hända. Typ:

"Skulle du vilka ligga med Göran Persson?"

"MÄH OFTA!!!!"
    .  
    Hur gammal tror du att jag är!? Jag behöver inte få sånt förklarat för mig. Det är inte freddan du pratar med,
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:45:48 följande:
    Min far hade missförstått detta och en kväll när brorsan hade ett gäng innebandykompisar hemma ropade han ut i köket åt pappa "ska vi spela tidigt imorgon eller?" varpå pappa vrålar tillbaka "KOFTA!!!" Alla blev helt tysta och ingen fattade något.  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:48:56 följande:
    Jag trodde att det kanske möjligen var skånespråk Säger era ungdomar "EJ" också? Det är sjukt smittsamt och har nu drabbat mig. 
    Det har jag aldrig hört faktiskt, det är nog er rotvälska.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:49:35 följande:
    Visst gör jag det. Men inte när det fiskas efter bekrfätelse.
    Nu vill jag inte vara petig och ordmärkig men riktigt så gick det faktiskt inte till. Jag är ledsen och nere och de försökte peppa upp mig. Då sa Maran nåt som gjorde mig glad och då sa Panki att hon inte dög. Jag skojade med panki och sa att du var sämre och då ville du ha klargjort på vilket sett. Jag fiskade inte efter komplimnager från dig. Sådetså.

*tjurar*
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-19 15:56:12 följande:
    Nu vill jag inte vara petig och ordmärkig men riktigt så gick det faktiskt inte till. Jag är ledsen och nere och de försökte peppa upp mig. Då sa Maran nåt som gjorde mig glad och då sa Panki att hon inte dög. Jag skojade med panki och sa att du var sämre och då ville du ha klargjort på vilket sett. Jag fiskade inte efter komplimnager från dig. Sådetså.

*tjurar*
    *edit

SÄTT!!!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 16:01:56 följande:
    Ok, men jag svarade på frågan om jag aldrig ger ngn bekräftelse. Sådetså.
    Fast jag kände att du tittade drygt på mig Sådetså.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:11:46 följande:
    2timearound skrev 2010-11-19 16:05:03 följande:
    Fast jag kände att du tittade drygt på mig Sådetså.
    Om freddan går ut och sparkar boll och 2timern ritar en fin blomma så kan vi kanske leka alla tillsammans igen nästa rast! 
    Bara så att det är klart. Jag är på inget sätt sur på Freddy på riktigt. {#emotions_dlg.flower}
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:25:59 följande:
    Det tror jag. Jag tror att hon är sådan som jag skulle vilja vara. Som är tyst och vis för sig själv men som kan ryta till när det verkligen behövs. Och då lyssnar folk eftersom det måste vara något när sådana tystvisa människor höjer rösten. Istället är jag en såndär jävla terrier som folk har sållat bort bjäbbandet av för längesedan så för min del spelar det ingen roll om det så brinner. Folk brinner inne hellre än att lyssna på mitt skäll. 
    : vilken självinsikt, imponerande men riktigt så illa är det inte.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 16:30:28 följande:
    Stämmer ganska bra med hur jag är. Blir ofta irriterad men när det kommer till att bli arg tar det lite längre tid. Sen när jag väl blir det...DÅ blir jag riktigt arg.
    Jag blir arg precis hela tiden. Som tur är går det över snabbt. Jag har nog rätt hetsigt temperament......Obestämd
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:30:58 följande:
    Men jag är ganska trygg i förhoppningen om att mina riktiga internetkåmpisaj  vet vad jag är för en terrier egentligen  
    We sure do eller du kanske pratade om Solfia?
Svar på tråden The return of the Lolilla