Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Om man ändå låter honom stoppa in den i kakaokrysset, vad spelar det då för roll om han släpper saggen där liksom? Eller?

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55710856.html

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:19:09 följande:
    Inblandad i vad? Jag förostd liksom inte ens innebörde av inlägget? Jag såg en massa förkortningar och förstod inte vad det handlade om.
    Det handlar om tråkigt, tjatigt jävla brudbråk som aldrig verkar gå över. Man kan tro att lolillorna är en fin grupp som bara älskar varandra men det har visat sig inte vara riktigt så alla gånger. Mitt råd är att flyga under radarn tills det passerar. Annars kan jag ringa dig och ge dig en snabb recap.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:20:41 följande:
    Nu klarade jag det!

Fin du är! Även om jag sett den förut.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:24:57 följande:
    Finns fan inga nya bilder. Men jag ser ju likadan ut ännu
    Nej. Jag antar att sen du fick ditt examensbrev som häxa så fastnar du inte längre på bild. Tråkig bieffekt liksom......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:25:54 följande:
    Men varför tjafsar kvinnor så mycket? Jag fattar det inte? Inte för att förespråkar nävarna som många av det manliga släktet verkar göra, men att sitta och bråka över ett forum är liksom helt korkat.
    Det är inte vi som tjafsar.........Död
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:28:59 följande:
    Jag vet...jag gör ett tillägg; varför tenderar vissa kvinnor att hålla på att kivas så mycket?
    För att de har glömt ta sin medicin. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:29:30 följande:
    Jag ser inte pancis nya bild
    Antingen är du blind, eller så har du restriktioner. *hoppas på det sista*
  • 2timearound

Allvarligt, den jävla singelmorse tråden flåsar oss i hasorna alltså. Obestämd

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:33:41 följande:
    Nänä...han måste fylla ett år innan han får ngt socker. jag är riktigt rabiat när det gäller socker. :)
    Ja, du är smal och fin det har vi lärt oss nu
Svar på tråden The return of the Lolilla