Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-19 22:53:38 följande:
    Att du skulle kunna sätta dig på mitt huvud och le och vi skulle kunna gå ut så och shoppa tillsammans utan att någon märkte något!
    Tror du inte att de skulle tycka att det var konstigt att mina nedre läppar också hade ett språk? Och att jag hade en fruktansvärd massa könshår? Blont dessutom? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:50:27 följande:
    Ibland är jag något osäker på hur jag ska tolka dina inlägg.
    Erasmus skrev 2010-11-19 22:55:35 följande:
    Skit i texten och fokusera på smileyn.
    Är det så du gör?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 22:56:42 följande:
    Fredag och ingen musik!? Vad faen är detta?
    Vänta......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:50:27 följande:
    Ibland är jag något osäker på hur jag ska tolka dina inlägg.
    Var inte det. Jag blir bara skitirriterad över att du är så kär i  Maran. jag säger vadsomhelst.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 23:01:00 följande:
    Tackar. *Fyller upp en whisky till*
    det förtjänar du, vad ska ni göra i morgon?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 23:02:07 följande:
    Jag spelar mina kort så rätt nu. ;)
    Så länge Eras är här har du ändå ingen chans på mig
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 23:03:51 följande:
    Egoboost till Eras
    Han har varit underbar i dag. Det ska han ha. Det kan er lilla klubb för inbördes beundran behöva
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 23:05:15 följande:
    Imorron ska jag lära mina barn vad det innebär att "mulas". Sen ska vi ha snöbollskrig. Jag tänkte bygga en ganska ordentlig snöfästning samt ett lager med 200 riktigt hårda snöbollar. Sen får Louise och Carl storma "pappas fästning" så får vi se hur det går.
    Ska du ligga inne i snölyktan och bli full?  

Var allt jag fick ut av det..........  
Svar på tråden The return of the Lolilla