Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-19 22:38:39 följande:
    Visserligen, men jag har aldrig förstått varför det måste vara socker i det man äter. Eller när jag var yngre älskade jag socker givetvis, och jag har inget emot socker idag heller. Men det ska vara i begränsad mängd.  :)
    Igen. Preaching to the choir. Jag har aldrig introducerat lördagsgodis till mina barn. Det är helt idiotiskt. De får fika när vi vuxna fikar och ibland får de lite godis om det är nåt speciellt. Men de får mycket frukt och annat smaskigt. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:40:33 följande:
    Nu gullefjantar ni er. Hugg & slag kan jag parera lättare
    Har du någonsin haft långt hår? Jag är besatt av långt hår. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:42:22 följande:
    Japp, det har jag. Hade det i tonåren sen kapade jag det.
    Var du snygg/snyggare i långt än i kort? Eller är du som snyggast nu?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:42:50 följande:
    Muppigt. Du kan få mitt. Jag klippte lugg i september. Den är vid nyckelbenen nu. Det bara sprutar hår ur mig. 
    Jag har aslångt hår, till under brösten. jag behöver inte ditt barr men tack! 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:44:32 följande:
    Alltså, jag kan ju inte se mig som snygg. Men jag klär bättre i kort hår, när det var långt hade jag det i regel uppsatt.
    Det är coolt med kort hår, du passar i det jag skulle inte passa i det alls. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:44:55 följande:
    långt
    Hahahahahahhahahaaa!

det ENDA jag ser är fishnets porrigt värre.........skulle ni knulla eller spelade du in en gympavideo?  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:47:31 följande:
    Trivs allra bäst i kort frisyr, min frisör vill att jag ska ha ännu kortare på sidorna & sedan backslick

Är tveksam.
    Bra Hold that thought 

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:47:40 följande:
     avskyr jag alla tillsatser
    Fan vad manligt det där lät...........Drömmer
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:50:33 följande:
    Man kan det och skratta! Jag ville bara skryta med mitt långa (på den tiden korta (skryter ännu mer) hår) 
    Knulldocka
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:51:43 följande:
    Det är åtminstone inte RAKT
    Det var en komplimang din idiot  

Jag har spikrakt hår, vad menar du?!  
Svar på tråden The return of the Lolilla