• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Mariohn

Ni är så söta. Nu känns allt liksom lite skit och jag har inte varit här på så länge. Och ändå är ni så rara och snälla när jag kommer och gnölar {#lang_emotions_heart}

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:47:39 följande:
    Nej för jag har inte stenkoll på hur man gör  Jag har inte orkat liksom. Är fortfarande helt slut och har ont. Inte ätit fast föda på 3 veckor. Mysigt  Blir smal
    men du maste anmäla det för försäkringar och liknade (även för senare om nagot skulle vara bestaende) jag vet att jag hade en bra länk om det förr ska kolla om jag hittar den
    Difficile est saturam non scribere
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:49:05 följande:
    Ni är så söta. Nu känns allt liksom lite skit och jag har inte varit här på så länge. Och ändå är ni så rara och snälla när jag kommer och gnölar 
    Meh! Såklart. {#lang_emotions_smile}
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Vik hädan

Jag tycker absolut att barn ska få finnas och synas i samhället precis som alla andra grupper, men jag tycker faktiskt att det vore helt okej om någon införde barnfria flighter.

Jag märker inte av barn som sover snällt eller sitter glatt och ritar eller leker på sin plats på flyget, men något jag verkligen avskyr är föräldrar som låter barnen, i flera timmar, springa av och an längs med gången och vifta och fläkta med armarna (som jag skrev om i den andra tråden) medan de skriker högljutt. När man ska flyga i många timmar så är det en ren plåga, och inte så kul att få en smäll i huvudet varannan minut. Jag har varit med om det. Eller om det i sätet framför en sitter en unge som HOPPAR och skakar på hela sätet medan jag sitter bakom och försöker äta. Inte så himla kul när man då får maten i fejjan och spiller juice på kläderna. Och föräldrarna reagerar inte ens, och när man säger till åt dem så tittar de bara på en som om man vore en idiot, och vänder sig sedan om igen och bara muttrar nåt. Sånt gör mig jävligt förbannad.

Så länge folk har pli på sig själv och på sina ungar tycker jag bara det är kul att se en blandad grupp människor, både på flyg, restaurang, bröllop etc.

• 2timearound

Det här är lite konstigt. I sexforumet finns en tråd som heter något som *********analsex********. Kolla ts nick i forumlistan och sedan ts nick när man klickat på tråden. Är det bara jag som ser att det bli ett nytt nick?

Utviket. Det du skriver om barn som springer fram och tillbka och skrker och gapar är naturligtvis inget någon av oss här tycker är ok. Det sista du skrev tycker jag skiljer ditt inlägg från många andras. Det känns inte som om de flesta i diskussionen tycker att det är trevligt med en blandad grupp.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-03-30 14:56:59 följande:
    Jag tycker absolut att barn ska få finnas och synas i samhället precis som alla andra grupper
    Usch
  • Mariohn

Jag undrar lite....Varför vill ensamstående mammor alltid bara ha kontakt med ensamstående mammor när de letar nya bekantskaper? Om jag hade letat nya vänner med barn i samma ålder så hade jag struntat i hur deras familjesituation såg ut? 

• lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 15:03:57 följande:
    Det här är lite konstigt. I sexforumet finns en tråd som heter något som *********analsex********. Kolla ts nick i forumlistan och sedan ts nick när man klickat på tråden. Är det bara jag som ser att det bli ett nytt nick? Utviket. Det du skriver om barn som springer fram och tillbka och skrker och gapar är naturligtvis inget någon av oss här tycker är ok. Det sista du skrev tycker jag skiljer ditt inlägg från många andras. Det känns inte som om de flesta i diskussionen tycker att det är trevligt med en blandad grupp.
    men det gjör ju inte dom flesta heller... barnfamiljerna gillar inte fulla 23 aringar och damenra pa 50+ flippar pa 14 ariga fnitter fjantor normalo typen pa 30 iriterar sig pa tanterna som sniglar sig av och pa planet med myrsteg och ständigt fragar flygvärdinnan om det är säkert att planet inte kommer att störta... och sa vidare
    Difficile est saturam non scribere
Svar på tråden The return of the Lolilla