• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:29:15 följande:
    Hon ropade på sin bastard och sade till honom att "nu får du komma här, det finns sura människor som bara gör livet surt omkring sig". Jag och min kompis bara garvade och en flygvärdinna med snopp sade åt henne att tagga ner. 
    flygvärd.... det heter flygvärd
    coffie the??
    Difficile est saturam non scribere
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:29:22 följande:
    Stackars!! Du anmäler det till HSAN www.hsan.se/swe/start.asp Om du anser att du har rätt till ersättning till exempel om levern inte fungerar när medicineringen är klar och det är på grund av bristande vård vänder du dig hit www.patientforsakring.se/
    Tack Jag ska genast börja formulera min bitterhet till handling!! 
  • SimplyTheBest

Klart barn får finnas. Orkar inte skriva mer nu

Om det inte passar - fuck off.
  • lokisse

nu ska jag slänga mig pa soffan brevid min lilla gnällspik

Difficile est saturam non scribere
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:25:07 följande:
    Haha men jag är så att jag vid olika tillfällen "hatar" olika  grupper. När jag kör bil tänker jag alltid "jävla fotgängare" och när jag är ute till fots tänker jag "jävla bilister" - allt som för tillfället gör mitt liv svårare kan jag svära över, bara för att nästa dag vara en av dem själv
    *känner igen mig själv*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-30 15:03:57 följande:
    Det här är lite konstigt. I sexforumet finns en tråd som heter något som *********analsex********. Kolla ts nick i forumlistan och sedan ts nick när man klickat på tråden. Är det bara jag som ser att det bli ett nytt nick? Utviket. Det du skriver om barn som springer fram och tillbka och skrker och gapar är naturligtvis inget någon av oss här tycker är ok. Det sista du skrev tycker jag skiljer ditt inlägg från många andras. Det känns inte som om de flesta i diskussionen tycker att det är trevligt med en blandad grupp.
    Varför blir jag alltid lätt illamående om jag råkar surfa in på sexforumet? Är det för att det är en viss typ av människor? Är FL någon jäkla datingsida eller för att leta efter sexpartner?

Jag: kåt, glad, analfixerad man som gillar att bli kissad på, älskar blöjor, är 45 bast (börjar bli desperat då jag har så verklighetsskev bild av sex att jag inte får något i verkliga livet)
    Sökes: vad som helst med två ben och tuta så jag kan få klämma in den! Gammal, tjock, smal, rynkig, ja vad som helst bara du är lika desperat som mig! Öppen för allt! Har du inte en tuta kan jag köra in den någon annanstans! Bara jag får sätta på någon snart!

Det är den bilden jag har av sexforumet.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:48:05 följande:
    Varför blir jag alltid lätt illamående om jag råkar surfa in på sexforumet? Är det för att det är en viss typ av människor? Är FL någon jäkla datingsida eller för att leta efter sexpartner? Jag: kåt, glad, analfixerad man som gillar att bli kissad på, älskar blöjor, är 45 bast (börjar bli desperat då jag har så verklighetsskev bild av sex att jag inte får något i verkliga livet) Sökes: vad som helst med två ben och tuta så jag kan få klämma in den! Gammal, tjock, smal, rynkig, ja vad som helst bara du är lika desperat som mig! Öppen för allt! Har du inte en tuta kan jag köra in den någon annanstans! Bara jag får sätta på någon snart! Det är den bilden jag har av sexforumet.
    Glöm inte att heta diskussioner sedan sker i stil med "gillar också att känna den djupt ner i halsen samtidigt som det smakar salt" och att det är bilder på små barn i solhattar som skriver detta. Smakligt. 
  • Ord blind

Det och att folk startar trådar för att sitta och runka till dom.

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:49:54 följande:
    Det och att folk startar trådar för att sitta och runka till dom.
    Men det erkänns inte. Det ska gärna gömmas bakom en frågeställning. "Hej jag är en ung tjej. Jag undrar hur ni andra tjejer tycker att det är skönast att bli tagna?" Yeah right du är en ung tjej. 
Svar på tråden The return of the Lolilla