• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Vik hädan
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:19:39 följande:
    Jag hade tagit ungens hand och marscherat honom till sin morsa och där högt och ljudligt inför hela kabinen deklarerat att jag inte uppskattar att bli slagen på röven av främmande killar, inte ens av 6-åringar.

När folk blir generade brukar de hålla tyst.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:20:44 följande:
    Nej det är sant. Jag förstår  mig inte på varför man skulle välja att inte prata om barn om man kan. Då borde man aldrig skaffat några. 
    mhä precis . det är sanna som inte vill prata baby bajs sa fort tillfälle ges som borde tvangssteriliseras...
    Difficile est saturam non scribere
  • Vik hädan
    lokisse skrev 2010-03-30 15:21:34 följande:
    men man far inte hata folk som maste kissa det kan ju vara nagot fel pa dom eller sa är dom GRAVIDA. och är man gravid kan man gjöra vad man vill *lite sma sur i dag är väll HORMONERNA*
    Haha men jag är så att jag vid olika tillfällen "hatar" olika  grupper. När jag kör bil tänker jag alltid "jävla fotgängare" och när jag är ute till fots tänker jag "jävla bilister" - allt som för tillfället gör mitt liv svårare kan jag svära över, bara för att nästa dag vara en av dem själv
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:22:38 följande:
    Jag hade tagit ungens hand och marscherat honom till sin morsa och där högt och ljudligt inför hela kabinen deklarerat att jag inte uppskattar att bli slagen på röven av främmande killar, inte ens av 6-åringar. När folk blir generade brukar de hålla tyst.
    Nja, det var ett litet flyg och jag ville inte lämna min plats i kön så jag sade helt enkelt till hans mamma som satt typ 2 meter bort och tyckte att han var bedårande att "hörru nu får det räcka. Kan du vara snäll och ta hand om ditt barn".  Krösus i skruven vad arg hon blev.  Jag lovar att hon hade skrivit "flytta ut i skogen då om du hatar andra människor" om det var på FL
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:25:07 följande:
    Haha men jag är så att jag vid olika tillfällen "hatar" olika  grupper. När jag kör bil tänker jag alltid "jävla fotgängare" och när jag är ute till fots tänker jag "jävla bilister" - allt som för tillfället gör mitt liv svårare kan jag svära över, bara för att nästa dag vara en av dem själv
    aha du vänder kappan efter vinden alltsa...
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:25:07 följande:
    Sådan var jag också. Men det blir så jobbigt att hålla ordning på folk och fä så nu tänker jag bara "jävla alla andra". 
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:25:45 följande:
    Nja, det var ett litet flyg och jag ville inte lämna min plats i kön så jag sade helt enkelt till hans mamma som satt typ 2 meter bort och tyckte att han var bedårande att "hörru nu får det räcka. Kan du vara snäll och ta hand om ditt barn".  Krösus i skruven vad arg hon blev.  Jag lovar att hon hade skrivit "flytta ut i skogen då om du hatar andra människor" om det var på FL
    oh gamla hedeliga flytta ut i skogen da!
    har inte hört den pa länge nu...
  • Vik hädan
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:25:45 följande:
    Sa hon nåt till dig?
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:27:45 följande:
    Sa hon nåt till dig?
    Hon ropade på sin bastard och sade till honom att "nu får du komma här, det finns sura människor som bara gör livet surt omkring sig". Jag och min kompis bara garvade och en flygvärdinna med snopp sade åt henne att tagga ner. 
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:49:05 följande:
    Ni är så söta. Nu känns allt liksom lite skit och jag har inte varit här på så länge. Och ändå är ni så rara och snälla när jag kommer och gnölar 
    Stackars!!

Du anmäler det till HSAN http://www.hsan.se/swe/start.asp
    Om du anser att du har rätt till ersättning till exempel om levern inte fungerar när medicineringen är klar och det är på grund av bristande vård vänder du dig hit http://www.patientforsakring.se/
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
Svar på tråden The return of the Lolilla