• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:15:26 följande:
    Tycker man att det är jobbigt att sitta bredvid toalettkön så hatar man alla människor som kissar.  
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:14:55 följande:
    Det är faktiskt förbjudet att uppleva att man blir störd av någonting under en flygresa. 
    Lika knasig som vanligt.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Vik hädan
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:15:26 följande:
    Tycker man att det är jobbigt att sitta bredvid toalettkön så hatar man alla människor som kissar.  
    Haha fast i det läget hatar jag dem faktiskt

När de ska vanka fram till toan fucking stup i ett, och så slänger de sin handväska i skallen på mig när de drar upp dörren, så tvingas jag höra på deras strilande och spolandet
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:13:13 följande:
    haha typ. Men är man verkligen på ett speciellt vis om man är ensamstående?  Man kan vara ett par i ett olyckligt förhållande, ensamstående men bästis med barnets andra förälder, änka/änkling/, osv osv. Att man är ensam elle ri par säger ju ingenting egentligen. 
    jag tror att folk har en överdriven drang att dela in folk i grupper som maste vara exakt som jag för att jag ska tycka om dom.

man kan ju tex som mamma inte ha vänner som inte har barn.
    eller vara gift och ha singel vänner.

det bara gar ju inte. da har man ju inget gemensamt...
    Difficile est saturam non scribere
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:17:23 följande:
    Haha fast i det läget hatar jag dem faktiskt När de ska vanka fram till toan fucking stup i ett, och så slänger de sin handväska i skallen på mig när de drar upp dörren, så tvingas jag höra på deras strilande och spolandet
    Äckligt................
    Nåt skit är det med kuk-killen för man får något felmedd när man klickar på honom. Han har nog blivit censurerad.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Vik hädan
    Haha fast i det läget hatar jag dem faktiskt När de ska vanka fram till toan fucking stup i ett, och så slänger de sin handväska i skallen på mig när de drar upp dörren, så tvingas jag höra på deras strilande och spolandet
    Mest störande är dom som ska springa in på toa i samma sekund planet lyft typ, innan de ens stängt av fasten seatbelt-lampan. Varför i helvete kunde de inte pissa på flygplatsen innan avgång?
  • Mariohn
    En mamma på ett flyg nästan mördade mig med blicken när jag och min kompis flög på semester. Jag stod i toalettkön och hennes typ sexåring sprang fram och larmade mig på båda skinkorna med öppna handflator. Det var roligt en gång. Femte gången hade alla slutat skratta och jag hade sagt åt honom att sluta upp 3 ggr. Det får man inte. Toalettköns bak är allas bak!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 15:15:02 följande:
    Undrar om han är censurerad av forumet?
    kan det inte vara en om anmälning... den som kostar typ 30kr eller nagot...
  • Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-30 15:18:21 följande:
    Nä jag tror han bara har bytt namn utan att avregistrera sig. Jag har sett sådant tidigare i tråden, att när man läser trådskaparens namn i "senaste poster" så är namnet ett helt annat när man klickar in sig på tråden och läser TS
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-03-30 15:18:06 följande:
    jag tror att folk har en överdriven drang att dela in folk i grupper som maste vara exakt som jag för att jag ska tycka om dom. man kan ju tex som mamma inte ha vänner som inte har barn. eller vara gift och ha singel vänner. det bara gar ju inte. da har man ju inget gemensamt...
    Nej det är sant. Jag förstår  mig inte på varför man skulle välja att inte prata om barn om man kan. Då borde man aldrig skaffat några. 
  • lokisse
    men man far inte hata folk som maste kissa det kan ju vara nagot fel pa dom eller sa är dom GRAVIDA.
    och är man gravid kan man gjöra vad man vill
    *lite sma sur i dag är väll HORMONERNA*
Svar på tråden The return of the Lolilla