Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-24 15:15:00 följande:
    Ser hon ut som Inga from Sweden?
    Sjaskiga versionen, ja.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu börjar jag (nästan) få lite dåligt samvete över hur elak jag varit mot Jaz idag. Hon har fått en ordentlig tjockis-beating på fb också..............*blir snäll*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-24 15:25:20 följande:
    Idag? Du beter dig alltid vidrigt mot mig, in public, men annat är det på telefon och i dina love-letters till mig.... Så vek, va
    Hjärta *thump thump thump*

"tjockis........" *viskar*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-24 15:32:37 följande:
    Men vafan, operationen... Inga gränser idag, eller?
    Nej, inte "operationen". Fattar du väl. Operation i allmänhet, typ nose, eyes, ass, the works
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-24 15:34:37 följande:

Vi har käkat mellanmål och ungarna fick ngn form av sockerchock, tror jag (de åt inget ovanligt, bara macka och smoothie) de är helt galna, S skriker "heja heja heja" och E snurrar runt i en ring...

Hahaha! Mysigt. Då har du händerna fulla nu? Igår dansade jag i köket med ungarna. Det var härligt. Jag började sjunga för dem när de åt och det slutade med att alla dansade och sjöng. Då blir man lycklig även om man var lite nere innan.
    Sven Justus skrev 2010-11-24 15:34:21 följande:
    Det är så va? Hon snackade tidigare om att hon kände alla så väl här i tråden, men jag menade att det inte är helt ovanligt att man förställer sin personlighet när man sitter bakom en datorskärm... :)
    Du kan vara ganska säker på att "what you see is what you get" med mig. Det tror jag flera kan intyga faktiskt.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-24 15:37:02 följande:
    Vaddäävva, men inte kul.
    *klappar*
  • 2timearound

VARFÖR gillar alla ungar Manboy?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 15:40:59 följande:
    Hur ska jag kunna vara säker på det? Jag har trots allt bara upplevt i form av skriven text.. :)
    Nänä. Du har sett kort på mig. Och i galleriet har jag en ny face-shot så nu ljuger du. Den tror jag du kollade på när du snokade hos mig häromdagen.

Jag förställer mig faktiskt inte särskilt mycket. Nu får jag väl stryk för att jag påstår att jag är rolig, men den enda skillnaden mot verkliga livet är nog att jag inte är lika rolig på riktigt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 15:48:14 följande:
    Du är säkert en fantastisk person irl. Det är jag helt övertygad om. :)
    Så långt skulle jag inte gå. Att påstå att jag är fantastisk, men det var snällt av dig.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-24 16:05:46 följande:
    "Fantastisk", my ass.
    Jazza skrev 2010-11-24 16:06:17 följande:
    Ja, det är fantastiskt, jag håller med dig
    Nån av er lallande idioter som läste det här?
    2timearound skrev 2010-11-24 15:49:14 följande:
    Så långt skulle jag inte gå. Att påstå att jag är fantastisk, men det var snällt av dig.
Svar på tråden The return of the Lolilla