Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Fan vad jobbigt det känns nu. Jag har hela tiden hoppats att freddan ska ta sitt förnuft till fånga och byta bort gubb-namnet till nåt man kan bli kåt av, men nu såg jag att nån annan tagit "freddan". Betyder det att vi måste börja kalla honom för Svempa? *uä*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-25 22:44:50 följande:
    Men hur uppkåtande är "Freddan" menar du?
    Jag blir lite kåt av sånna namn, som killarna heter i vår generation. Det är sexy med de enkla namnen vet du. Inte tillkrånglat.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu sängen

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-26 05:58:58 följande:
    Det märks att du blivit en kåt klimakteriehäxa
    SLUTA ÄCKLA DIG!

Kan du inte gå efter lammkött som vi andra?
    Herregud, nej. Jag vill under inga omständigheter knulla nån äcklig slät tonåring. Jag vill ha en MAN! Med hår. Inte överallt och i nån överdriven mängd, men på rätt ställen är det jävligt hett. 

Jag blir faktiskt mest avtänd av hårlösa muskliga 20-åringar.  
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-26 05:58:15 följande:
    God morgon gamla paddor! Igår när jag handlade julklappar (åt mig själv) så hittade jag istället en massa prylar som jag tyckte hade varit utmärkta klappar till några av er. Men jag var för fattig (snål) för att köpa dem tyvärr
    Vad ville du köpa till mig som du var för snål för ditt luder? Funkade inte hooker-bootsen för dig då? 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-26 09:25:40 följande:
    Dessutom så kan jag inte annat än hålla med dig...fast för min del gäller det namn på honor förstås.
    Så tillkrånglade franska slynor passar inte då?! *sur*
    Sven Justus skrev 2010-11-26 09:23:06 följande:
    Det är såna där enkla, raka och kärnfulla inlägg som gör att jag gillar dig! :)
     Of course you do......cause I fucking stroke your ego all the time Drömmer
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-26 09:30:43 följande:
    I valet mellan Ronja och Johanna så är valet enkelt. Inte för att Ronja på ngt sätt har ngn franska slyntouch över sig, men bara för att belysa mina preferenser.  :)
    *inte klokare alls*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-26 09:35:51 följande:
    Strunta i det. Fortsätt gör det du är bra på istället. ;)
    Fuck off, eejit.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 10:36:53 följande:
    Har ett PROBLEM!!

Svempa & Gullan - ni har alldeles för snarlika avatarer. Vem byter?! Svara GENAST!Skrikandes
    *håller med*

freddan hatar mig mest. Eftersom mitt jävla namn inte ens finns i kalendern.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-26 09:47:27 följande:
    Vad betyder 'eejit'?
    Eejit är "idiot" uttalat på typ Irländska. Ljuda det så får du se.
Svar på tråden The return of the Lolilla