Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag har fått UVI

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-25 13:02:37 följande:
    Oh no
    Oh yes! Det är allt jävla knullande. Man blir straffad DIREKT.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-25 13:03:04 följande:
    drick lingon dricka i mängder!
    Jag har fått antibiotika, de var assnabba faktiskt, schysst.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-25 13:10:03 följande:
    Man måste tvätta snoppen efter den varit i rumpan, gumman.
    Jag har väl ingen snopp din åsna? 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-25 13:12:43 följande:
    Åh fan? *gör slut*
    Men du har ju? Hur många behöver vi? 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-25 13:20:18 följande:
    Jag har samma behov som du, att bli påsatt.... Vad jobbigt det blev, nu....
    Nu skall jag till Maxi med ungarna, sen shoppa vinterdojor åt dem.
    Ahh....du är ju så dominant så jag trodde det räckte för dig att knulla mig i röven. *hade fel*

Jobbigt med ungarna, men det kanske blir kul, man vet inte. Det blev inget jobba för mig idag. Vaknade kl 03 och kunde inte somna om. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-25 13:22:53 följande:
    Helt underbart
    Fy fan vad kul! Ska du skriva?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-25 13:30:25 följande:
    Blödningar ur rövern och urinvägsinfektioner...näää..idag pasar jag och återkommer imorgon.
    Mariohnym skrev 2010-11-25 13:30:47 följande:
    Krya på dig! 
    *asg* 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 13:31:45 följande:
    Vad har ni för frökenrövar egentligen?
    Så oväntat från dig.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-25 13:33:46 följande:
    Äru analfapet eller?!?!? Jag är har väl för fan aldrig såna problem! Skärp dig! Skåning!

Glad
    Hur fan skriver du karl?!

Äru, är/har, såna.......*låter analfapet smita eftersom den troligtvis var menad* 
Svar på tråden The return of the Lolilla