Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-25 15:16:09 följande:
    Orkade inte ens svara...Antingen är hon uppmärksamhetssjuk eller bara sjuk. Oavsett vilket vill jag inte uppmuntra. 
    Jag tror uppmärksamhetssjuk. Helt klart. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 15:18:43 följande:
    Hade jag sett ut så hade jag köpt bullar naken varje lördagsmorgon. 
    Det är så jävla löjligt att man vill skrika. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 15:20:05 följande:
    BAAAAANTAAAAAAAAAAA 
    Hahahahahahhaaaa! 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-25 18:31:51 följande:
    du sa att jag skulle pimpa kärran!!
    Varför går du på det hon säger som en korkskalle?  
  • 2timearound

Det här tror jag alla snubbar gör även om de aldrig skulle ekänna det (Freddan) sniffar på trosor i allmänhet alltså, inte småsyrrors i synnerhet. 

Jag hittade min kille sniffa min lillasysters TROSOR!

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 21:03:01 följande:
    Inte för att jag har någon lillasyster, men jag skulle nog inte bli jättebekymrad förrän det handlade om hans egen lillasysters trosor. 
    Verkligen. Touché. Som sagt, jag tror alla snubbar gör det. Men sen är ju den här tråden fls eget Christiania också så vi är väl befriade från skam. Eller nåt.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 21:15:36 följande:
    Hej!   
    Hej babe! Wazzup? Hur kort blev håret egentligen? Och hur ska Eras kunna dra i det när han vill hålla i dig så den lille inte slinker ut hela tiden? 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 22:23:50 följande:
    Den där matbloggen jag visade tidigare i tråden funkar nästan lite som bantarblogg. Det var länge sedan jag tappade sugen på att stoppa något i munnen som nu när jag såg denna förrätt: 
    denbrunamaten.se/2010/11/21/tomatgele-med-app.../
    Bantarblogg? Jag döööör! Vad äckligt
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 22:30:40 följande:
    Ja, alltså aptithämmande. 
    Ja, det är så äckligt så man vill typ aldrig äta igen. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 22:40:18 följande:
    Godnatt.
    *vinkar*
Svar på tråden The return of the Lolilla